اردوی پیکانی ها در جوار حرم

مددی: پیکانی ها وارد مشهد شدند

مدیر رسانه ای تیم فوتبال گفت :تيم فوتبال پیکان تهران براي برگزاری اردويي 4وزه عصر امروز به مشهد مقدس سفر كرد.

مددی: پیکانی ها وارد مشهد شدندمدیر رسانه ای تیم پیکان تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: کاروان تيم فوتبال پیکان تهران که براي برگزاري اردويي 4روزه ساعت 18 امروز تهران را به مقصد مشهد مقدس ترک کرده بود دقایقی قبل وارد شهر مقدس مشهد شد.

وی ادامه داد: تمرینات پیکانی ها فردا در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد، یکشنبه تنها یک جلسه تمرین خواهند داشت و پس از بازی دوستانه عصر دوشنبه خود به تهران باز خواهند گشت. 

بهنام مددی همچنین در خصوص برنامه های تیم پیکان در نیم فصل اول هم اظهار کرد: نگاه کادر فنی تیم به برنامه های پیکان در نیم فصل اول مثبت است و در مسابقات جام حذفی فقط قرعه مهم است اما در یک تورنمنت بزرگ وطولانی همانند لیگ برتر که تیم ها 30 مسابقه برگزار میکنند نمی توان قرعه به سخت وآسان تقسیم بندی کرد.

وی ادامه داد: اگرجه در سه هفته ابتدایی لیگ مجبور هستیم 2 بار به تبریز سفر کنیم و این میتواند برای بازیکنان خسته کننده باشد .

مدیر رسانه ای پیکان درخصوص شکایت این باشگاه از یک روزنامه ورزشی هم اظهار کرد: اساس کار باشگاه پیکان تعامل با رسانه بعنوان یکی از تاثیرگذار ترین عوامل در ورزش است اما متاسفانه در روزهای گذشته یکی روزنامه های ورزشی در عین بی عدالتی و غیرحرفه ای خبری را قبل از شروع لیگ در خصوص پیکان منتشر کرده بود که خیلی غیرمنصفانه بود .

وی در ادامه گفت : مسئولان پیکان طبق اصول فرهنگی که در دستور کار خود دارند برای بار اول از این موضوع گذشت کردند وشکایتی برعلیه این روزنامه در مراجع قضایی مطرح نکردند .

مدیر رسانه پیکان در پایان گفت:تمام تلاش مسئولان ، کادر فنی و بازیکنان تیم پیکان در لیگ شانزدهم کسب رتبه در شان باشگاه است وقطعا امسال یکی از پدیده های لیگ خواهیم بود

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار