اصفهان؛

معرفی شهردار اصفهان به عنوان شهردار مهربان

برنامه اصفهان شاد با حضور هنرمندان انجمن اوقات فراغت ایران برگزار و در این برنامه شهردار اصفهان به عنوان شهردار مهربان معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جشن اصفهان شاد با حضور بیش از ۴۰۰۰ نفر از مردم اصفهان و اجرای برنامه های شاد و متنوع از جمله اجرای استندآپ کمدی، تقدیر از هنرمند پیشکسوت اصفهانی، یادی از سال های جنگ تحمیلی و با حضور هنرمندان مشهوری از جمله گروه رامبد جوان به همراه جناب خان جناب خان و رضا شهریاری در باشگاه پرواز برگزار شد.

شهردار اصفهان گفت: برخی از طرح های عمرانی شهرداری اصفهان با تلاشی ۲۴ ساعته در شبانه روز در حال ساخت و آماده سازی هستند و سرعت بسیار خوبی در اجرای پروژه ها مشاهده می شود، در زمینه فرهنگ هم در سال ۹۵ اصفهانی فرهنگی خواهیم داشت.

مهدی جمالی نژاد افزود: تیم شهرداری اصفهان که از سال گذشته مدال افتخار خدمت گذاری را بر گردن انداخته است، قول داد تا اصفهان را متحول کند. بعد از آن تمام مدیران شهری تمام قد ایستادند تا بتوانند قول خود را عملی کنند.

وی ادامه داد: آنچه نگرانی امروز مردم اصفهان است آلودگی هواست، و ترافیک شهری بر این نگرانی می افزاید، پویش مردمی ترافیک با عنوان هوای اصفهان را داریم با همفکری مردم و مسئولین شکل گرفته است و سعی در حل این مشکل دارد، سه شنبه های بدون خودرو نیز گامی مهم در این عرصه است.

در پایان شهردار اصفهان، دوچرخه خود را به رامبد جوان هدیه کرد و محمد بحرانی، صداپیشه نقش جناب خان و عروسک گردانان جناب خان مهدی برقعی و حامد ذبیحی با تشویق حضار به روی سن آمده و با حضور این هنرمندان قرعه کشی ده دوچرخه اهدایی سازمان ترافیک شهرداری اصفهان به مردم اصفهان انجام شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.