اصفهان؛

حمایت ورزشی از کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان تیران و کرون

فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون با همکاری خیرین، کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان تیران و کرون را به وسایل ورزشی تجهیز کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،صادق صالحی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون با همکاری خیرین، کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان تیران و کرون را به وسایل ورزشی تجهیز کردند  گفت: ایجاد فضای جذاب برای حضور جوانان و نوجوانان به مساجد و عضویت در کانون های فرهنگی و هنری ضرورتی غیرقابل انکار است.

 وی افزود: ستاد اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان تیران و کرون ضمن بررسی عوامل و ابزارهای جذاب برای نسل جوان و نوجوان، ورزش و وسایل ورزشی را از جمله ابزار و بستر برای جذب به کانون های مساجد معرفی کردند که با همکاری فرماندار شهرستان و خیرین کانون های مساجد در یک قالب یک حرکت موثر مجهز به وسایل ورزشی شدند.

 صالحی ادامه داد: میز تنیس یکی از مهمترین ابزارهای ورزشی است که توزیع آن در بین کانون های مساجد فرصت خوبی برای جذب به این مراکز است که البته توزیع وسایل دیگر ورزشی نیز در دستور کار است.

 وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی نیز جز برنامه های کانون های مساجد این شهرستان است تا اینکه با ظرفیت ورزش و برنامه های دیگر از جمله اردو، بازدید علمی و فعالیت های هنری بتوانیم فرصت را برای جذب جوانان و نوجوان به کانون های مساجد فراهم کنیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.