اعلام شرایط دانشجویان مهمان در دانشگاه تهران

معاون آموزشی دانشگاه تهران از مصوبه مربوط به عدم برگزاری دوره تابستان سال ۹۵ در دانشگاه تهران و شرایط مهمانی دانشجویان کارشناسی و دکتری عمومی در این دانشگاه خبر داد.

حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طبق مصوبه دانشگاه تهران و شورای آموزشی  تابستان امسال در این دانشگاه دوره تابستانی برگزار نمی شود.

وی ادامه داد: معرفی دانشجویان شاغل  و مجاز به ادامه تحصیل و  اخذ واحدهای درسی به دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و خارج از آن که مجری دوره به صورت تمام وقت و نیمه وقت  هستند با تأیید گروه آموزشی مربوطه بلامانع است.

معاون آموزشی دانشگاه تهران بیان داشت: تعداد واحدهای انتخابی دانشجویان متقاضی سهمیه عادی در این دانشگاه  حداکثر ۶ واحد و برای دانشجویان شاهد و ایثارگر بر اساس آیین نامه جدید آموزشی  به شرط تمامی واحدهای دوره تحصیلی و دانش آموختگی حداکثر ۱۰ واحد است.  

حسینی افزود: در صورت تغییرکردن دروس معرفی شده در دانشگاه تهران مراتب باید توسط دانشجوی متقاضی پیگیری شود و به تأیید گروه آموزشی مربوط در پردیس برسد در غیر این صورت دروس گذرانده شده قابل پذیرش نیست و از درجه اعتبار ساقط می شود.

معاون آموزشی دانشگاه تهران یادآور شد: دروس انتخابی در دانشگاه تهران باید از نظر سرفصل درسی و تعداد واحد منطبق با برنامه مصوب در این دانشگاه باشد و مقطع کارشناسی ورودی های سال ۱۳۹۱ و پس از آن برای اخذ حداکثر ۸ واحد درسی در دوره تابستانی سال تحصیلی جاری به شرط دانش آموختگی بلامانع است.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار