حمایت دل بوسکه از مربیگری پپ در تیم ملی:

گواردیولا بهترین مربی جهان است

سرمربی مستعفی تیم ملی اسپانیا با حمایت از گواردیولا برای هدایت تیم ملی این کشور او را بهترین مربی جهان توصیف کرد.

گواردیولا بهترین مربی جهان استبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ویسنته دل‌بوسکه  سرمربی  مستعفی تیم ملی اسپانیا، پپ گواردیولا سرمربی جدید منچستر سیتی را بهترین سرمربی دنیا توصیف و از او به عنوان مناسب ترین جانشین برای خود روی نیمکت  تیم ملی این کشور یاد کرد.

پس از استعفای ویسنته دل‌بوسکه از سرمربیگری اسپانیا ، هنوز جانشین او تعیین نشده است ، اما این مربی کارکشته  اعتراف می کند که گواردیولا با وجود پیشینه کاتالانی اش ایده آل ترین نامزد برای جانشینی او است.

دل‌بوسکه اظهار داشت: پپ گواردیولا بدون شک بهترین مربی دنیاست، هم به‌دلیل موفقیت‌هایی که تا کنون کسب کرده است هم این که ارزش خود را با رفتن به بایرن مونیخ  ، آن هم بدون  این که واقعاً بتواند آلمانی صحبت کند،نشان داد.

وی تأکید کرد: چرا یک مربی کاتالان نباید سرمربی تیم ملی اسپانیا شود؟ اگر ما بتوانیم  کمک کنیم کاتالونیا به بقیه  اسپانیا نزدیک‌ شود، عالی می‌شود.

دل بوسکه در پایان گفت :من حدس می زنم درآمد او در تیم ملی  کمتر از باشگاه بشود، اما فکر نمی کنم برای کسی که در حال حاضر پول زیادی به دست آورده این امر مهم باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار