صربستان و برزیل فینالیست لیگ جهانی 2016 شدند

تیم ملی والیبال صربستان موفق شد با شکست ایتالیا به دیدار نهایی لیگ جهانی 2016 دست پیدا کند و حریف برزیل شود.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ جهانی 2016 با برگزاری دیدار بین دو تیم صربستان و ایتالیا آغاز شد.

تیم ملی صربستان که روز گذشته با پیروزی مقابل لهستان  موفق شد به دیدار نیمه نهایی راه پیدا کند. در آن طرف میدان هم شاگردان بلنجینی در تیم ایتالیا با شگست دادن آمریکا حریف صربستان شدند. 

دیدار دو تیم ایتالیا و صربستان 5 ست به طول انجامید و در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم صربستان به پایان رسید. ایتالیایی‌ها در ست‌های اول و چهارم صربستان را شکست داد و در ست‌های دوم و سوم و پنجم مغلوب صربستان شد.

دیگر دیدار این مرحله را دو تیم فرانسه و برزیل مقابل هم برگزار خواهند کرد تا یک پای دیپر فینال مشخص شود. 

در دومین دیدار این مرحله تیم های برزیل و فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند که برزیل در این مسابقه سه بر یک فرانسه را شکست داد و راهی دیدار نهایی شد تا برای کسب دهمین مدال طلای خود به مصاف صربستان برود.

ملی پوشان فرانسه در ست دوم این مسابقه 25 بر 23 به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 16، 28 بر 26 و 33 بر 31 مغلوب برزیل شدند تا در دیدار رده بندی به دنبال مدال برنز این رقابت ها باشند.

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال سال 2016 یکشنبه شب پیگیری خواهد شد که ابتدا دو تیم فرانسه و ایتالیا برای مدال برنز به مصاف هم خواهند رفت و سپس تیم های برزیل و صربستان در دیدار نهایی مقابل یکدیگر قرار می گیرند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار