179 مزدور یمنی و سعودی در حمله موشکی به تعز کشته شدند

دست کم 179 نفر از مزدوران، در حمله موشکی نیروهای یمنی به پایگاه نظامیان سعودی در منطقه الحجف در جنوب تعز کشته شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره در حمله موشکی نیروهای یمنی به پایگاه نظامیان سعودی در پایگاه الحجف در جنوب تعز یکصد و هفتاد و نه نفر به کشته شدند که در میان آنها اجسادی با ملیت های مختلف عربی مشاهده می شود.

این در حالی است که اسماعیل ولد شیخ احمد فرستاده سازمان ملل شنبه درباره دور دوم گفت و گو ها در کویت گفت ممکن است آخرین بخت برقراری صلح باشد.

وی از گروه های درگیر در مناقشه یمن خواست تا تصمیمات سرنوشت سازی اتخاذ کنند. وی خطاب به دو هیات شرکت کننده در این نشست یعنی هیات دولت (فراری و مستعفی) یمن موسوم به هیات ریاض و هیات انصارالله و علی عبدالله صالح رئیس جمهوری قبلی یمن موسوم به هیات صنعا گفت زمان اتخاذ تصمیمات سرنوشت سازی که ضامن مقاصد واقعی و مسئولیت های واقعی ملی شما در قبال یمنی ها خواهد بود،‌ فرا رسیده است.

این گفت و گو ها (که پس از تعلیق 15 روزه درپی دو ماه گفت و گو های غیرسازنده از سرگرفته شد) قرار است به ویژه بر اجرای قطعنامه 2216 شورای امنیت سازمان ملل متحد متمرکز باشد.
میانجی سازمان ملل تصریح کرد هدف از گفتگوها تقویت آتش بس تحت نظارت سازمان ملل است که یازدهم آوریل برقرار شد اما از آن زمان به بعد به طور مرتب نقض می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۹ تير ۱۳۹۵
جنگ شیعه یمن با آل ذوبیه آل مروان ،کسی از شیعه عربستان فعلا در جنگ با شیعه یمن شرکت نکونید.و اگر می خواهید جنگی کونید دورست انجام دهید وخدا نکرده برادر کوشی اتفاق نی فتد
آخرین اخبار