مشهد;

کاهش شدید ذخایر خونی خراسان رضوی

مدیر کل سازمان انتقال خون خراسان رضوی از کاهش شدید ذخایر خونی در استان خبر داد.

کاهش شدید ذخایر خونی خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حمیدرضا اسلامی گفت: در حال حاضر ذخایر خونی به شدت رو به کاهش است و از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) درخواست می کنیم تا با حضور در پایگاه­ها و اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند.


وی افزود: به دلیل گرما و سیر نزولی آمار ذخیره خون استان و افزایش نیاز مراکز درمانی به خون پس از ماه مبارک رمضان، در حال حاضر ذخایر خونی موجود به شدت کاهش یافته که با ادامه این روند در روزهای آتی، پاسخگویی به بیماران نیازمند و مراکز درمانی با چالش جدی مواجه خواهد شد.


مدیر کل سازمان انتقال خون خراسان رضوی گفت: پایگاههای اهدای خون مشهد مقدس شامل پایگاه امام رضا(ع) واقع در میدان شریعتی ( تقی­آباد) ابتدای خیابان دانشگاه – پایگاه امید واقع در نیش خیابان شیرازی 3 طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید –پایگاه شهید کریمی واقع در بلوار شریعتی 28 منطقه قاسم­آباد-پایگاه میلاد واقع در بلوار استقلال بین استقلال 2 و 4 - پایگاه مهر واقع در نبش بلوار ابوطالب 33 فعال می باشند.


اسلامی افزود: پایگاههای امام رضا (ع) و امید در نوبت صبح و عصر و سایر پایگاهها در نوبت صبح آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود.


وی گفت: ساعت پذیرش پایگاهها در نوبت صبح از 45/7 الی 45/12 و در نوبت عصر از 30/14 الی 45/18 فعال می­باشند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: کاهش ، شدید ، ذخایر خونی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.