دعوت گزینشی پیشکسوتان داوری به مراسم تجلیل از داوران

دومین مراسم تقدیر از داوران فوتبال کشور عصر امروز با حمایت حامی مالی کمیته داوران برگزار می شود و برخی از ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ پیشکسوتان داوری فوتبال به این مراسم دعوت نشده اند.

دعوت گزینشی پیشکسوتان داوری به مراسم تجلیل از داورانبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبر نگاران جوان ,دومین مراسم تقدیر از داوران فوتبال کشور عصر امروز با حمایت حامی مالی کمیته داوران برگزار خواهد شد و بر اساس شنیده ها برخی از ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ پیشکسوتان داوری فوتبال به این مراسم دعوت نشده اند  ‍‍‍‍و همچون گذشته مسولان کمیته داوران از تعدادی پیشکسوت خاص برای حضور در مراسم امروز دعوت کرده است.

اینکه کمیته داوران فدارسیون فوتبال بجای دعوت از کارشناسان وقدیمی های داوری افراد غیر مسئول به مراسم دعوت کرده اند باعث تعجب نیست چرا که در گذشته نیز این اتفاقات بارها تکرار شده بود.

در همین خصوص و برای رفع ابهامات نظرات تعدادی از کارشناسان داوری را جویا شده ایم.

رسول فروغی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جلسه تجلیل از داوران اظهار کرد: تقدیراز داوران کار خوبی است و ناظران داوری نیز عضوی از جامعه داوری هستند.

وی ادامه داد:من به این مراسم دعوت نشده ام و حتما مسئولان برای دعوت کارشناسان محدودیت های داشته اند ,ولی بشخصه اعتقاد دارم حضور ناظران و قدیمی های داوری در کنار داوران می تواند مفید باشد.

نوید مظفری عضو سابق دپارتمان داوری نیز بیان کرد:دعوت نامه ای برای من از سوی فدارسیون ارسال نشده است و برای من جای تعجب ندارد.

وی ادامه داد : آرزوی موفقیت برای داروان و همکاران در زمین مسابقه دارم و امیدوارم در قضاوت های خود سر بلند باشند.

علی خسروی کارشناس و داور بین المللی سابق کشورمان در خصوص دعوت نشدن وی به مراسم تجلیل داوران گفت: خبر ندارم که فدارسیون در کجا و چه ساعتی این مراسم را برگزار می کند و دعوت نامه ای برای من ارسال نشده است.

خسروی ادامه داد: البته ۱۰۰ داور در آنجا حضور دارند و احتمالا مشکل فضا وجا داشته اند که پیشکسوتان را دعوت نکرده اند.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار