اهواز؛

رونمایی از " بهشت همین نزدیکی است "

کتاب «بهشت در همین نزدیکی است» نوشته سعید دشت‌بزرگی در تالار آفتاب اهواز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همراهی و همیاری موسسه فرهنگی و هنری پنجمین فصل قشنگ و انجمن خیریه همیاران بی‌نام آیین رونمایی از کتاب «بهشت در همین نزدیکی است» را برگزار کرد.

این مراسم با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، برخی دیگر از مسؤولان و هنرمندان و علاقه‌مندان به کتاب برگزار شد.

این کتاب داستان زندگی سعید دشت‌بزرگی جوان ۲۶ ساله خوزستانی است که به گفته هدی رشیدی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ـ هنری پنجمین فصل قشنگ، بین اشک و لبخند حاضران رونمایی شد.

رشیدی در توضیح روند چاپ این کتاب اظهار کرد: فرآیند چاپ کتاب به طور معمول حداقل شش ماه به طول می‌انجامد اما وزارت ارشاد با واگذاری همه مراحل به استان در سرعت بخشیدن به این کار سنگ تمام گذاشت و استان نیز همه جانبه از چاپ این اثر حمایت کرد.

در پایان برنامه یک نهال به نام سعید به عنوان قهرمان زمینی به امید تندرستی سایر بیماران در محوطه بیرونی تالار آفتاب اهواز کاشته شد.

سعید ۲۶ سال دارد و سه سال پیش در اثر عارضه "زانو" به پزشک مراجعه می‌کند و به او اعلام می‌شود که سرطان دارد. این کتاب فراز و نشیب‌های زندگی او در این مدت و نزدیک ‌شدن او به خدا به زبانی لطیف است.

انتهاي پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.