جام باشگاههای فوتسال آسیا؛

صدرنشینی و صعود مقتدرانه تاسیسات به یک چهارم نهایی/ تاسيسات دريايي 6- الميادين لبنان 2

تيم فوتسال تاسيسات دريايي تهران در دومين ديدار خود در جام باشگاههاي اسيا مقابل الميادين لبنان قرار گرفت و با برتري مقابل اين تيم به تنوان تيم صدرنشني واهي مرحله دوم شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم تاسیسات دریایی تهران به عنوان قهرمان فوتسال ایران درصدرنشینی و صعود مقتدرانه تاسیسات به یک چهارم نهایی/ تاسيسات دريايي 6- الميادين لبنان 2 فصل گذشته و نماینده ایران در مسابقات جام باشگاههای اسیا در دومین دیدار خود در مرحله گروهی این تورنمنت به مصاف المیادین لبنان رفت.

 

تیم تاسیسات دریایی با لباس های یكدست سفید رنگ با تركیب اشنای مصطفی نظری، وحید شمسایی ، حسین طیبی ، علیرضا وفایی و محمدرضا سنگ سفیدی به میدان رفت. 

شاگردان شمسایی در نخستین دیدار خود در یك نبرد نزدیك با حساب ٤-٣ از سد تیم المالیك ازبكستان گذشته بود و با توجه به تساوی تیم های المالیك و المیادین ، صعودش را به دور دوم قطعی نموده بود اما تیم لبنانی برای صعود به یك تساوی در این دیدار نیاز داشت و بازیكنان تیم المالیك هم چشم انتظار درخشش، قدرت و وجدان یاران شمسایی بودند.

 

تاسیساتی  ها در دومین بازی هم ورود مقتدرانه ای به زمین نداشتند تا قادر به قدرت نمایی نباشند، روند برابر این دیدار در نیمه اول ادامه داشت تا انكه در دقیقه پایانی نیمه اول حسین طیبی موفق شد دروازه تیم لبنانی را گشوده و تاسیسات را پیش اندارد.

 

رقابت دو تیم در نیمه اول با همین یك گل به پایان رسید .

 

در نیمه دوم سرانجام بغض مدافع عنوان قهرمانی شکست تا قدرتش را به رخ رقیب بکشد البته در این میان نباید چشم روی درخشش حسین طیبی بست که توانست 3 گل به ثمر برساند پس از طیبی نوبت به وفایی رسید تا با زدن گلهای بعدی در كنار یك گل وحید شمسایی،. نتیجه بازی را به ٦-٢ تبدیل كند.  

 

حسین طیبی هم از تیم تاسیسات با زدن ٥ گل در دو بازی گروهی در صدر جدول گلزنان برتر قرار گرفت.

 

بدین ترتیب تاسیسات دریایی با شش امتیاز به عنوان صدرنشین و المالیك ازبكستان به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعدی شدند.

 

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار