با انتقاد از عملکرد دولت در مهار پدیده ریزگردها در مناطق غرب؛

حسینی کیا: دولت حتی از ارائه ماسک رایگان هم دریغ می‌کند

نماینده مردم سنقر از عملکرد دولت در مهار پدیده ریزگردها در مناطق غربی، انتقاد کرد.

حسینی کیا: دولت حتی از ارائه ماسک رایگان هم دریغ می‌کند

سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با انتقاد از عملکرد نامطلوب دولت درباره مهار پدیده ریزگردها در مناطق غربی کشور گفت: انتظار می‌رود دولت در مناطقی که وجود ریزگردها بیش از پیش است، ماسک رایگان توزیع کنند.

وی افزود: در حال حاضر هیچ ماسک رایگانی برای جلوگیری از بیماری‌های تنفسی در مناطق غربی کشور توزیع نمی‌شود که این مسأله جای تأسف دارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت باید هزینه‌های درمانی ساکنان مناطقی که با پدیده ریزگردها دست و پنجه نرم می‌کنند را رایگان کند، تأکید کرد: ساکنان مناطقی که با ریزگردها دست به گریبانند مراجعات زیادی به درمانگاه‌ها دارند که ضرورت دارد دولت هزینه‌های درمانی ساکنین این مناطق را رایگان کند.

حسینی کیا در ادامه تصریح کرد: همچین ضروت دارد دولت در شهرهایی که مردم با پدیده ریزگردها دست و پنجه نرم می‌کنند، ساعات کار ساکنین این مناطق را کاهش دهد.

نماینده مردم سنقر در پایان با اشاره به رسیدگی نکردن دولت به مناطق غربی کشور گفت: معتقدم دولت رسم و رسوم همدردی را هم با ساکنان مناطقی که با پدیده ریزگردها مواجه هستند، بلد نیست که این خود درد گرانی است.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار