جشن تولد هنرمندان پیشکسوت تیرماهی برگزار شد

مراسم جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولدین تیر ماه توسط مؤسسه پیشکستوان هنرمند صبح امروز 27 تیر در مجموعه «باغ زیبا» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولدین تیر ماه توسط مؤسسه پیشکسوتان هنرمند صبح امروز 27 تیر در مجموعه «باغ زیبا» برگزار شد. در این مراسم حدود 30 تن از هنرمندان پیشکسوت در زمینه‌‌های مختلف هنری حضور داشتند.

سید عباس عظیمی، مدیر عامل مؤسسه پیشکسوتان در این مراسم اظهار داشت: در ابتدای سخن خدا را شاکرم که در کشوری حضور دارم که امنیت حرف اول را می‌زند. در این کشور کامیون از روی کسی عبور نمی‌کند، کودتا نمی‌شود و در جایی بمب‌گذاری نمی‌شود. این‌ها را مدیون و مرهون عزیزانی هستیم که با جان‌فشانی از امنیت کشور صیانت می‌کنند.

وی در ادامه گفت: مراسم‌ جشن  تولد که به نوعی گرامی‌داشت هنرمندان پیشکسوت است، از سال 92 با بزرگداشت استاد عزت‌اله انتظامی شروع شد و روز به روز گسترش یافت تا اینکه امروز به این وسعت رسیده است. به لطف خدا اوضاع پیشکسوتانی که در این مؤسسه عضو هستند خوب است و طوری به آن‌ها رسیدگی می‌شود که شأن‌ این عزیزان زیر سؤال نرود.

عظیمی افزود: در کنار برگزاری این مراسم برای پیشکسوتان سفرهای تفریحی نیز در نظر گرفته شده است. همچنین از زندگی آن فیلم‌های مستندی در حال تهیه است که به زودی از آن رونمایی می‌شود. اتفاق مهم دیگر آن است  که تا حدود یک ماه دیگر مؤسسه پیشکسوتان هنرمند مکانی مستقل برای خود پیدا می‌کند.

در ادامه علی مراد‌خانی، معاون هنری وزیر ارشاد گفت: بسیار خوشحالم که در جمع همکاران 30 ساله خودم هستم، وقتی از پیشکسوتان صحبت می‌شود همه به سن و سال آن‌ها فکر می‌کنند اما چقدر خوب است که از تجربیات آنان نیز استفاده کنیم. یکی از دلایل حضور من در این مراسم این است که متولدین تیر ماه انسان‌های پیگیری هستند و با خود گفتم اگر در این مراسم حضور پیدا نکنم، دیگر آن‌ها من را رها نخواهند کرد.

در انتهای این مراسم هنرمندان از جمله حسن نیک‌نژاد ، منوچهر آذری، علیرضا رئیس شقاقی، هرمز هدایت، حسن ناهید، اکبر عالمی، منوچهر پناهی‌نوژاد، رضا فیاضی، مجید انتظامی، داوود رشیدی، علی اکبر کرد بچه، محمدرضا بامدادی، غلامحسین نوری و ملیحه سعیدی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار