اصفانیان: ترکی شایسته کسب عنوان برترین داور بود/ دستمزد داوران لیگ برتری 22 میلیون تومان است

رئیس کمیته داوران به دلیل اشتباهات کم محسن ترکی در لیگ پانزدهم، وی را شایسته انتخاب به عنوان برترین داور دانست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، فریدون اصفهانیان درباره مراسم انتخاب برترین داوران کشور گفت: باید از حامی مالی داوران به دلیل برگزاری چنین مراسمی تشکر کرد. به نظرم داوران ما در فصل گذشته زحمت زیادی کشیدند و این مراسم کمترین کاری بود که می توانستیم در حق آن ها انجام دهیم.

وی درمورد اشتباهات زیاد داوران در لیگ پانزدهم، بیان کرد: اشتباهات داوران نسبت به سال های قبل کمتر شده بود اما قبول دارم که حواشی داوری افزایش یافت.  داوران ما اشتباهات کمی در لیگ پانزدهم داشتند اما این اشتباهات بیشتر مربوط به یکی دو تیم می شد.

اصفهانیان درباره خرید سیستم رادیویی برای داوران بیان کرد:  ما از فصل قبل می خواستیم سیستم رادیویی بخریم اما برخی مشکلات مانع از این امر شد.

 وی درباره انتخاب محسن ترکی به عنوان برترین داور لیگ پانزدهم اظهار کرد: ترکی از ناظران نمرات بالایی دریافت کرد و به این عنوان رسید. ضمن این که وی اشتباهات کمی در فصل گذشته داشت و شایسته انتخاب برترین داور بود.

رئیس کمیته داوران در مورد افزایش دستمزد داوران گفت:‌ هزینه دستمزد یک داور در طول یک فصل 22 میلیون تومان است که قرار است این هزینه را به هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار