سرآسيابى:

كادرفنى به اهدافش در بازيهاى تداركاتى دست يافت / جدايى كفشگرى امكان پذير نيست

قائم مقام باشگاه پديده مشهد گفت: كادر فنى به دنبال هماهنگى فنى بين بازيكنان بود كه در بازيهاى تداركاتى دست يافت.

كادرفنى به اهدافش در بازيهاى تداركاتى دست يافت / جدايى كفشگرى امكان پذير نيستسرآسيابى در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  افزود: پس از لغو اردوى تركيه برنامه تيم تغيير كرد و در تهران اردو برپا كرديم . به هرحال اردوى خوبى بود و سه بازى تداركاتى خوب با تيمهاى اكسين، فولاد خوزستان و تراكتورسازى انجام داديم.شايد حرفم كليشه اى باشد اما نتيجه بازى دوستانه با تراكتورسازى برايمان مهم نبود و فقط بحث تاكنيكى و هماهنگى فنى تيم مهم بود كه به آنها دست يافتيم. 

وى در ادامه عنوان كرد: طبق برنامه امشب به مشهد بازمى گرديم و يكى ، دو روز تيم استراحت مى كند و پس از آن تمرينات تيم پيگيرى مى شود سپس به اصفهان مى رويم تا با سپاهان در هفته اول بازى كنيم. 

سرآسيابى درباره لغو اردوى تركيه و جام شهدا بيان كرد: ما بايد آماده همه اتفاقات باشيم . ما جزو تيمهايى هستيم كه زودتر از بقيه تمرينات را آغاز كرديم. برنامه ريزى خوبى داشتيم و وفاق و همدلى بين بازيكنان و كادر فنى شكل گرفته است. اردوى خوبى داشتيم و تمايل به بازى در جام شهدا با تيمهاى گردن كلفت داشتيم اما در نهايت توانستيم جايگزين هاى خوبى براى بازى كردن پيدا كنيم. 

قائم مقام پديده درباره نقل و انتقالات گفت: تعامل كامل ميان ما و كادرفنى بود و شرايط را براى آمادگى تيم فراهم كرديم. بازيكنان مدنظر كادرفنى را جذب كرديم و به لطف امام رضا و وفاق مجموعه توانستيم تيم خوبى را ببنديم.

وى در پايان درباره وضعيت كفشگرى خاطرنشان كرد: براى خريدهاى خود برنامه ريزى كرديم. براين اساس اجازه جدايى به كفشگرى را نمى دهيم. بازيكن ساحل عاج سهميه زير٢٣ سال محسوب مى شود كه فردا شب مراحل عقدقرارداد با اين بازيكن را انجام مى دهيم. 

انتهاى پيام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار