نفت تهران در آستانه شکایت بزرگ

شرکت بهنام پیشرو در حالی حدود ۲ هفته است که مالکیت باشگاه نفت تهران را در اختیار گرفته که هنوز به تعهداتی که مدنظر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بوده است عمل نکرده است.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شرکت بهنام پیشرو از زمانی که مالکیت باشگاه نفت تهران را در اختیار گرفته مطالبات بازیکنان فصل گذشته خود که هم اکنون در این باشگاه فعالیت می‌کنند را پرداخت کرده است اما بازیکنان و کادرفنی که از این تیم جدا شدند پولی دریافت نکرده‌اند.
 
این اتفاق حسابی آنها را شاکی کرده است چرا که طبق اعلام مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بهنام پیشرو تنها در شرایطی می‌توانست مالکیت باشگاه را در اختیار بگیرد که بدهی‌های قبلی باشگاه را تسویه می‌کرد. این اتفاق باعث شده که کادرفنی و بازیکنان فصل گذشته نفت تهران هم حسابی ناراحت باشند و ادعا کنند که باشگاه‌شان آنها را رعایت نکرده است.
 
علیرضا منصوریان در تمرین روز گذشته استقلال گفت: "ما امروز با مسئولان نفت یک جلسه خواهیم داشت و اگر آنها حاضر نشوند پول بازیکنان و کادرفنی را بدهند قطعا شکایت می‌کنیم. البته دوست دارم همانطور که با روی خوش جدا شدیم با  خوبی هم این هزینه‌ها پرداخت شود چراکه سازمان لیگ شرط کرده است که باید مطالبات فصل گذشته پرداخت شود."
 
با این صحبت‌ها مشخص است که بازیکنان فصل گذشت نفت تهران هم همین نظر را دارند و قصد دارند تا با فشار به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مطالبات خود را دریافت کنند. آنها به خوبی می‌دانند در صورتی که لیگ برتر شروع شود کارشان برای گرفتن مطالباتشان خیلی سخت می‌شود و به همین دلیل قصد دارند هرچه زودتر برای گرفتن پول‌های خود دست به کار شوند.
 
این که چطور بهنام پیشرو مالکیت نفت تهران را در اختیار گرفته است حرف و حدیث‌های زیادی را به وجود آورده است و اینکه سازمان لیگ و فدارسیون فوتبال چطور قبول کرده‌اند قبل از این که بدهی‌های باشگاه نفت تسویه شود، مالکیت این باشگاه را به این شرکت واگذار کنند پیچیدگی‌های این ماجرا را بیشتر هم کرده است.

در حال حاضر شرکت ملی نفت ادعا می‌کند که هنوز سند انتقال باشگاه  نفت به بهنام پیشرو را امضا نکرده و این موضوع در آستانه آغاز لیگ یک ابهام بزرگ است. هرچه که هست سازمان لیگ بسیار با این شرکت راه آمده است و این موضوع کمی جای تعجب دارد چرا که عده‌ای از مدیران رده بالای شرکت ملی نفت ادعا می‌کنند تنها ملوان تمام شرایط خرید مالکیت باشگاه نفت را داشت و آنها انتقال این باشگاه به بهنام پیشرو را غیر قانونی می‌دانند.
 
منبع: نسیم
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار