وزیر ارتباطات خبر داد:

افزایش 11 برابری پهنای باند و 8 برابری مشترکان اینترنت کرمانشاه

وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان كرمانشاه، تلاش در جهت تكميل شبكه ملی اطلاعات، توليد محتواي بومی و اپليكيشن را از اولويت های وزارت ارتباطات در سال جاري برشمرد.

افزایش 11 برابری پهنای باند و 8 برابری مشترکان اینترنت کرمانشاه
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان دكتر واعظي با اشاره به نخستين سفر خود به اين استان، گفت: دولت تدبير و اميد، توجه ويژه‌اي به تكميل زيرساخت هاي اين استان داشته، به گونه‌اي كه امروز شاهد سه برابر شدن ظرفيت شبكه انتقال، 11 برابر شدن پهناي باند و هشت برابر شدن تعداد مشتركان هستيم.
وي در ادامه گفت: مديران و مسوولان حوزه ICT بايد در كنار ارايه خدمات مناسب و با كيفيت مناسب و پاسخگويي مناسب، توجه ويژه به ايجاد زيرساخت هاي لازم براي توليد محتوا و ارزش افزوده داشته باشند.

دكتر واعظي خاطر نشان كرد: توجه به اين حوزه ها زمينه ساز كسب و كار هاي نوين، ايجاد شغل و افزايش سطح درآمد و در نهايت شكوفايي و توسعه استان مي شود.

وي همچنين فارغ‌التحصيلان دانشگاهي در اين استان را يك منبع ايجاد كننده ظرفيت جهت توسعه استان برشمرد و در عين حال بر مهارت آموزي در كنار آموزش، تاكيد كرد.

وزير ارتباطات در ادامه به ايجاد مراكز حمايتي و توانمندساز اشاره كرد و گفت: اين مراكز مي تواند با فراهم كردن زمينه هاي حمايتي و توانمندسازي در جهت دهي به جوانان و نوآوري آنان موثر باشد.


منبع : روابط عمومی وزارت ارتباطات


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار