قزوین ؛

خریدار آلمانی شرکت تاژ

استاندار قزوین گفت: شرکت هنکل آلمان ، واحد تولیدی محصولات شوینده تاژ را خریداری کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ استاندارگفت : این شرکت خارجی با وارد کردن فناوری جدید و سرمایه ، این بنگاه اقتصادی را  توسعه خواهد داد و تولیدات این شرکت را با برند خود در بازار جهانی عرضه می کند .

فریدون همتی افزود : مالک شرکت تاژ تضمین کرده است تا از طریق منابعی که با واگذاری این بخش به دست می آورد در استان بنگاه اقتصادی جدیدی راه اندازی کند .

وی افزود : سرمایه گذاری شرکت هنکل می تواند ضمن کمک به رونق صادرات استان ، تشویق خوبی برای حضور سرمایه گذاران خارجی در استان باشد .

همتی تاکید کرد: حضور این سرمایه گذاران می تواند یخ برجام را بشکند و زمینه حضور سرمایه گذاران خارجی را در استان افزایش دهد.

استانداراعلام کرد ما آماده پذیرش بخش خصوصی برای سرمایه گذری در بخشهای مختلف هستیم .

همتی سه روش برای سرمایه گذاری خارجی در استان اعلام کرد : که سرمایه گذار خارجی یا از ابتدا یک واحد تولیدی را شروع می کند ، یا با واحد های تولیدی داخلی شریک می شود و یا یک واحد تولیدی را خریداری و ضمن وارد کردن فناوری روز ، محصولات داخلی را با برند خارجی وارد بازارجهانی می کند.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان پیش از این اعلام کرده بود: شرکت هنکل آلمان کارخانه تاژ را به مبلغ 150 میلیون یورو خریداری کرده است .

بگفته ی پر زحمت ، 2 خط تولید شرکت تاژ همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد و منحل نمی‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: خریداری ، شرکت ، هنکل ، المان ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
تحریم بیش از 20 درصد بر روی اقتصاد کشور تأثیر نداشت بهتر بود به جای این که همه چیز را بر گردن تحریم بیندازیم فکری به حال قوانین دست و پا گیر می کردیم و آن‌ها را از جلوی پای تولید کننده برمی داشتیم تا بتواند نفسی کشیده و فعالیت کند.
آخرین اخبار