شهرداری کابل ساختمان های غیر قانونی در پایتخت را تخریب می کند

مسوولان در شهرداری کابل اعلام کردند که آنان در ناحیه یازدهم شهر کابل ساختمان های که غیر قانونی اعمار می شد را تخریب کرده اند.

شهرداری کابل ساختمان های غیر قانونی در پایتخت را تخریب می کند
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، شهرداری کابل با نشر خبرنامه ای نوشته است که بر اساس هدایت ریاست کنترل ساختمان های اساسی شهرداری کابل به همکاری قطعه منتظره قوماندانی زون ۱۰۱ آسمایی این اقدام صورت گرفته است.

در خبرنامه آمده است که مالکان این ساختمان ها بدون مجوز شروع به کار کرده بودند که از سوی شهرداری کابل تخریب شد، در خبرنامه همزمان نوشته شده است که کار تخریب ساختمان های بدون مجوز از ناحیه یازده آغاز و در هر مکانی که ساختمان بدون مجوز باشد تخریب می شود.

گفته می شود که در این برنامه کار ساختمان یک بلند منزل غیر قانونی واقع لیسهٔ مریم، ساختمان دیگر در ساحهٔ حاجی چمن متوقف و پایه ‌های منازل آخری آن قطع گردید.

همزمان کار چهار ساختمان غیر قانونی دیگر متوقف و قسماً تخریب شد.

خبرنامه نوشته است که یک مارکیت تجارتی غیر قانونی که در ساحهٔ سبز در منطقهٔ ده کیپک خیرخانه اعمار گردیده بود کاملاً تخریب و از بین برده شد.

شهرداری کابل نوشته است که با همکاری زون ۱۰۱ آسمایی مصمم است تا از این پس به تمام تخلفات ساختمانی در سطح شهر کابل به گونهٔ جدی و قانونی عمل نموده و از اعمار ساختمان‌ های غیر معیاری، خود سر و بدون مجوز جلوگیری کند.

عبدالله حبیب زی سرپرست شهرداری کابل پیش از این به تمام بدهکاران خود (دولتی و غیر دولتی) یک هفته فرصت داده بود تا قروض شان را پرداخت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.