رافت:طارمی به اشتباهش پی برد/ جریاناتی پشت پرده اتفاق افتاده

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: مهدی طارمی به اشتباهی که کرده بود پی برد شاید در باشگاه ریز اسپور اتفاقاتی افتاده که باعث منصرف شدن وی از حضور در این باشگاه شده است.

پایان رافت در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال  و ‌فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت:مهدی طارمی دیر به فکر برگشتن افتاد شاید در باشگاه ریز اسپور اتفاقاتی رخ داده است چون این بازیکن خیلی مسمم به رفتن به این باشگاه گمنام ترکیه ای بود.مهدی طارمی در فصل قبل عملکرد خوبی را در تیم پرسپولیس نداشت در زمان سرمربیگری پروین اگر این مسائل پیش می امد ایشان به عنوان سرمربی تیم  به هیچ عنوان با برگشت بازیکن موافقت نمی کردند اما برانکو با این موضوع به راحتی کنار امد.

رافت گفت:طارمی در حال حاضر راس هرم بازیکنان پر حاشیه می باشد این موضوع به این بازیکن لطمعه زیادی وارد می کند باید تمام فکرش به تمرینات باشد ،توقعات از تیم پرسپولیس امسال از فصل گذشته بیشتر شده است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص دربی 83 در هفته ششم گفت:فوتبال حرفه ای هفته اول یا دوم و ششم ندارد من امیدوارم پرسپولیس بتواند اقتدار خود را بعد از پنج هفته نشان دهد برانکو کاملا از بازیکنان و تیمهای لیگ برتری شناخت کافی دارد تیم پرسپولیس امسال با داشتن مهره های خوب در خط حمله ودیگر پست ها می تواند کار استقلال را یکسره کند.

پایان رافت به این سوال که سطح باشگاه های ترکیه از لحاظ فنی و تاکتیکی به چه صورت است پاسخ داد:فوتبال ترکیه به مراتب خیلی پیشرفته تر از فوتبال ایران است امکانات خوبی را دارند تیمهایی از قبیل فنر باغچه و گالاتاسرای جزو لیگ این کشور هستند که بازیکنان حرفه ایی که در تیمهای اروپایی توپ می زنند را به لیگ اروپا معرفی کرده اند.می تواند لیگ ترکیه سکوی پرتابی برای بازیکنان ما باشد.

وی در پایان گفت:فساد در فوتبال کشورمان در حال ریشه دواندن است وما باید با برنامه ریزی و مدیریت درست و استفاده از پیشکسوتانی که به دور از حواشی بوده اند جلو این مشکل را که به پیکره ورزش اول کشورمان ضربه وارد میکند را بگیریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: رافت ، طارمی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار