اصفهان؛

تیراندازی و مرگ مجرم بخاطر سرقت پراید

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در تیراندازی که به دنبال سرقت خودروی پراید اتفاق افتاد یکی از مجرمان کشته و دو نفر رهگذر نیز مجروح شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ستار خسروی در خصوص آخرین وضعیت پرونده تعقیب و گریز دو جوان در خودروی پراید در خیابان امام خمینی (ره) اظهار داشت: این تعقیب و گریز از منطقه خانه اصفهان تا مزارع کشاورزی عاشق آباد اتفاق افتاده است که در نهایت دو مجرم در مزارع کشاورزی عاشق آباد دستگیر شده‌اند.

وی جرم این جوان مجرم را سرقت پراید عنوان کرد و افزود: در این تعقیب و گریز یکی از مجرمان بر اثر تیر اندازی نیروهای انتظامی و به دلیل بی توجهی به هشدارهای پلیس کشته شد و دیگری نیز مصدوم شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه در هنگام تیر اندازی به مجرمان و به دنبال رها شدن دو شلیک هوایی یک خانم رهگذر و یک آقا نیز در این درگیری آسیب دیده‌اند، افزود: هنوز آخرین وضعیت این مصدومان مشخص نشده است.

اما سردار عبدالرضا آقاخانی نیز در خصوص آخرین وضعیت مصدومان این تعقیب و گریز گفت: هنوز مشخص نشده است که در این اتفاق چه کسی مقصر است و در صورت مشخص شدن نتیجه چنانچه محکومیت نیروهای انتظامی ثابت شود دیه آسیب دیدگان را پرداخت خواهیم کرد.




انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.