پارسا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

طرح ویژه کمیسیون اصل نود درباره مبارزه با «زمین‌خواری»

سخنگوی کمیسیون اصل نود از تصمیمات جدید کمیسیون متبوع خود درباره مبارزه با پدیده زمین ‌خواری و کوه‌خواری در مجلس خبر داد.

بهرام پارسا نماینده مردم شیراز در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان از تصمیمات جدید کمیسیون اصل نود درباره مبارزه با پدیده زمین ‌خواری و کوه‌خواری خبر داد.

وی افزود: قصد داریم در دوره دهم کمیسیون اصل نود تصمیمات کلانی برای موضوع مبارزه با زمین‌خواری اتخاذ کنیم.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه برخورد موردی با پرونده‌های زمین‌خواری دردی را دوا نمی‌کند، تاکید کرد: درمان موقت زمین‌خواری و کوه‌خواری نمی‌تواند کارساز باشد بنابراین ما به دنبال این هستیم تا موضوع زمین‌خواری را برای همیشه ریشه‌کن کنیم.

پارسا در ادامه با بیان اینکه مبارزه با پدیده زمین‌خواری نیازمند قوانین بازدارنده است تصریح کرد: کمیسیون اصل نود صد درصد طرحی جامع در باره مبارزه با زمین‌خواری، در آینده ای نزدیک به مجلس ارائه خواهد کرد.

وی در تشریح طرح مذکور گفت: در این طرح می‌کوشیم برخورد با زمین‌خواران را تشدید کرده و از استثنائات در برخورد جلوگیری کنیم.

سخنگوی کمیسیون اصل نود در ادامه با اشاره به دیدگاه ریاست مجلس درباره مبارزه با زمین‌خواری گفت: خوشبختانه آقای لاریجانی درباره موضوع مبارزه با زمین‌خواری اصرار داشته و همواره اذعان می‌کنند که باید در این رابطه به جای درمان به پیشگیری پرداخت.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، زمین خواری ، اصل نود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار