شاهرود؛

شاهرود میزبان المپیاد جهانی روباتیک 2016

82 تیم از سراسر کشور در المپیاد جهانی روباتیک 2016 در دانشگاه صنعتی شاهرود شرکت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،مهدی نیک زاد  دبیر اجرایی مسابقات مقدماتی سیزدهمین المپیاد جهانی روباتیک گفت: در مجموع 208 نفر در بخش مقدماتی سیزدهمین المپیاد جهانی روباتیک دهلی‌نور، در دانشگاه صنعتی شاهرود با هم به رقابت می‌پردازند.
وی با اظهار خرسندی از میزبانی شاهرود از این مسابقات علمی معتبر، افزود: مسابقات مقدماتی سیزدهمین المپیاد جهانی روباتیک WRO 2016 هفتم مردادماه در این دانشگاه برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی مسابقات مقدماتی سیزدهمین المپیاد جهانی روباتیک ادامه داد: این مسابقات در مقاطع مختلف F&M، Junior، Football ،Senior،Open و University با موضوع مدیریت پسماند و تفکیک زباله برگزار خواهد شد.
نیک‌زاد با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه صنعتی شاهرود به دلایل انتخاب شاهرود به‌عنوان میزبان این مسابقات پرداخت و افزود: امسال برای اولین بار در کشور است که این مسابقات در یکی از دانشگاه‌ها و شهرها خارج از تهران برگزار می‌شود .
وی به ظرفیت شاهرود در حوزه رباتیک اشاره و اضافه کرد: از آنجا که شاهرود در سطح کشور دارای ظرفیت های ویژه‌ای است و اکثر سال‌ها  نماینده‌ای در مسابقات جهانی داشته، میزبانی مسابقات به دانشگاه صنعتی شاهرود سپرده شد.
دبیر اجرایی مسابقات مقدماتی سیزدهمین المپیاد جهانی روباتیک یادآوری کرد: بخش نهایی سیزدهمین دوره مسابقات انتخابی المپیاد جهانی رباتیک نوامبر۲۰۱۶ در دهلی‌نو پایتخت کشور هندوستان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.