نصیری:

خیالم از ملی پوش بودن راحت شد و از این پس فقط به مدال فکر می کنم

آزادکار وزن 65 کیلو گرم کشورمان گفت:با توجه به این که اسامی ملی پوشان المپیکی به صورت رسمی اعلام شد از این پس با تمرکز بیشتر فقط به کسب مدال در المپیک فکر می کنم.

میثم نصیری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:به هر حال با توجه به این که کادر فنی اعلام کرده بود 15 روز قبل از اعزام اسامی ملی پوشان المپیکی مشخص خواهد شد علی رغم این که همه می گفتند در وزن 65 کیلو گرم انتخابم قطعی است اما کمی تمرکزم معطوف به این موضوع شده بود که خوشبختانه شورای فنی کشتی گیران اعزامی به المپیک را معرفی کرد و وقتی خیالم از ملی پوش بودن راحت شد دیگر فقط به مدال فکر می کنم.
وی درباره این که برای رسیدن به مدال چه برنامه ای دارد گفت:تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر کادر فنی پشت سرگذاشتم و با توجه به این که روی نقاط ضعفی که گوشزد شده بود خیلی کار کردم در حال حاضر به یک آمادگی نسبی رسیدم اما می دانم برای موفقیت در المپیک باید بیشتر تلاش کنم به همین منظور با برنامه ریزی که تدوین شده برای کسب مدال در این میدان بزرگ حاضر می شوم.
دارنده مدال طلای آسیا درباره این که چقدر از حریفانش شناخت دارد گفت:فیلم تمامی کشتی گیران مدعی را در اختیار دارم و هرشب آنها را نگاه می کنم ضمن آنکه آقای خادم روی تک تک کشتی گیران آنالیز فنی انجام می دهد در نتیجه شناخت بسیار خوبی از همه حریفانم دارم.
نصیری خاطرنشان کرد:من جایگزین سید احمد محمدی که از بهترین کشتی گیران جهان است شدم ضمن آنکه برای دوست عزیزم آروزی سلامتی دارم قول می دهم در بازی های المپیک جانشین شایسته ای برای این وزن باشم و با کسب مدال دل هموطنانم،مربیان،همشهریهای زنجانی و به خصوص خانواده ام را شاد کنم تا شاید با این موفقیت ذره ای از محبت های آنها را جبران کرده باشم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار