بورس درخشید

در معاملات بازار سرمایه در روز 29 تیر ماه سال جاری، تعداد 74هزار و 309 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 33 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در معاملات بازار سرمایه در روز 29 تیر ماه سال جاری، تعداد 74هزار و 384 سهم اوراق بهادار به ارزش 447 میلیارد ریال در بیش از 10 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.
 
این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 29.70 واحد رشد به عدد 13 هزار و714  واحد رسید.  
 
نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه وپاسار، خودرو، وبصادر، فاراک، خساپا، وعبید با روند مثبت، در گروه آکنتور باروند منفی کار خود را آغاز کرد.
 
شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با 4.70 واحد رشد به عدد 776 هزار و 50 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 43میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 14 میلیون سهم طی2  هزار نوبت معاملاتی بود.
 
***شاخص درجریان معاملات به 74 هزار واحد رسید

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در معاملات بازار سرمایه در روز 29 تیر ماه سال جاری، تعداد 74هزار و 309 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 33 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند. 
 
این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 61.80 واحد رشد به عدد 13 هزار و746  واحد رسید.  
  
نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه وپاسار، خودرو، خساپا، وبصادر، فاراک با روند مثبت، در گروه شهدیس، فارس باروند منفی کار خود را به جریان انداخت. 
 
شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با 8.10 واحد رشد به عدد 779 هزار و 90 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 665میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 100 میلیون سهم طی11  هزار نوبت معاملاتی بود. 
 
***چراغ تالارشیشه ای سبزشد

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در معاملات بازار سرمایه در روز 29 تیر ماه سال جاری، تعداد 74هزار و 313 سهم اوراق بهادار به ارزش 2 میلیارد ریال در بیش از 54 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند. 
 
این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 66.80 واحد رشد به عدد 13 هزار و 751 واحد رسید.  
  
نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه وپاسار، خودرو، وبانک، خساپا، تیپیکو با روند مثبت، در گروه شهدیس، فارس باروند منفی کار خود را به پایان رساند. 
 
شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 8.30 واحد رشد به عدد 780 هزار و 10 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 1میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 363 میلیون سهم طی18  هزار نوبت معاملاتی بود. 
 
***بازار بورس هفته آینده وضعیت بهتری را خواهد داشت

مهدی تهامی درگفتگو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بازار بورس افزود: سهام بانک پاسارگاد با 50 واحد، ایران خودرو با 30 واحد، سهام سایپا با 21 واحد بیشترین تاثیرمثبت را بر بازار داشتند این درحالیست که پتروشیمی پردیس، هولدینگ خلیج فارس با 32 واحد بیشترین تاثیرمنفی را بربازار داشتند. 
 
 وی ادامه داد: درحال حاضر باتوجه به اتمام فصل مجامع امروز بسیاری از شرکت های بورس به علل اتمام فصل مجامع متوقف شدند و نمادها بسته شدند. 
 
این کارشناس بورس درادامه ازپیش بینی بازار بورس درهفته آینده خبرداد و تصریح کرد: درهفته آینده دواتفاق قراراست به وقوع بپیوندد یکی ازآن ها گزارش سه ماهه منتشر خواهد شد و دیگری بازار بورس وضعیت بهتری را پیدا خواهد کرد. 
 




انتهای پیام/ 
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار