مشهد؛

جمع آوری 398 معتاد از حاشیه شهر مشهد

سرپرست دادسرای انقلاب اسلامی مشهد گفت: 398معتاد با هدف پلمب مراکز فروش مواد مخدر و مقابله با عرضه آن از حاشیه این کلانشهر جمع آوری شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی خدابخشی گفت: این تعداد از ابتدای امسال تاکنون از حاشیه شهر مشهد توسط کلانتریهای مشهد در مناطق سیدی، شهید رجایی، شهرک طرق، کاظم آباد، راه آهن، باهنر و اسماعیل آباد مشهد جمع آوری شده اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون هزار و 680 مرد و 160 زن به مراکز ترک اعتیاد اجباری رفتند، افزود: پارسال نیز چهار هزار و 300 زن و مرد به کمپهای ترک اعتیاد ارجاع و درمان شدند.

خدابخشی با اشاره به پلمپ 255 خانه فروش مواد مخدر در نواحی حاشیه شهر مشهد گفت: 13 خانه فروش مواد افیونی نیز شناسایی شده است که به زودی پلمپ می شوند.

وی با تاکید بر لزوم ورود تمامی دستگاههای دست اندرکار در کاهش آسیبهای اجتماعی در حاشیه شهر، افزود: پلمپ مراکز فروش و جمع آوری معتادان متجاهر با هدف مقابله با عرضه مواد مخدر با جدیت توسط دادستانی با همکاری بسیج در دست پیگیری است.

سکونتگاههای غیررسمی یا حاشیه مشهد با گستره 13 درصد از کل مساحت این شهر 32 درصد جمعیت کلانشهر مشهد را در خود جای داده اند.

کلانشهر مشهد با 328 کیلومترمربع مساحت افزون بر 3 و نیم میلیون نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار