مقیمی در همایش معاونین استانداران کشور:

خانه احزاب در استان‌ها راه‌اندازی می‌شود

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: خانه احزاب در استان‌ها نیز مورد اولویت قرار گرفته و باید راه‌اندازی شود.

خانه احزاب در استان‌ها راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرنگار وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در همایش معاونین سیاسی اجتماعی و امنیتی استانداران که در روز سه‌شنبه بیست و نهم تیر در محل وزارت کشور برگزار شد با اشاره به جزئیات نشست امروز گفت: در این نشست وسایل  انتخاباتی مورد بررسی قرار گرفت و آسیب‌شناسی در انتخابات قبلی نیز مطرح شد.

وی افزود: موضوعات امنیتی تحولات ایجاد شده در استان‌ها در پروسه انتخابات مورد بررسی قرار گرفت و بر این اساس سه کارگروه امنیتی اجتماعی و سیاسی تشکیل شد.

معاون سیاسی  وزیر کشور با اشاره به دستور کار کارگروه سیاسی گفت: این کارگروه گزارش عملکرد خود را ارائه دادند و در این گزارش به مشکلات شهرداری‌ها اصناف و فعالیت‌ اصلی احزاب و تشکل‌های سیاسی در شهرستان‌ها و نحوه فعال کردن کانون‌های صنفی پرداختند که قرار شد در کمیسیون ماده ده احزاب این موضوع بررسی شود.

مقیمی با بیان اینکه خانه احزاب در استان‌ها نیز باید راه‌اندازی شود گفت: یکی از مهمترین دستور کار کارگروه سیاسی راه‌اندازی خانه احزاب در استان‌ها بود که در پیرو آن انتصاب فرمانداران و بخشداران و نحوه تعامل انان با ائمه جمعه و نمایندگان ولایت فقیه و مسئولین استانی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به دستور کار کارگروه اجتماعی نیز گفت: در این کارگروه سهم بانوان در کشور بودجه و اعتبارات در این بخش افزایش سطح تحصیلات آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد، گوشه‌نشینی و مفاسد اخلاقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مقیمی در پایان با اشاره به تشکیل کارگروه امنیتی نیز گفت: در این کارگروه طرح و توسعه کمک‌های مردمی و پیوست موضوعات امنیتی و انتظامی در راستای اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزارت ، کشور ، معاونین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار