تغییرات احتمالی در فدراسیون دوومیدانی؛

صندلی اقای رئیس روی گسل تغییرات/دروازه ریاست دوومیدانی از ریو می گذرد

رئیس فدراسیون دوومیدانی به دلیل برخی اتهامات و البته اعترضات اخیر بعد از المپیک ریو روی گسل تغییرات قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مجید کیهانی حدود یک سال سکاندار رشته دوومیدانی است ،دوومیدانی یکی از رشته های پرمدال است که اکثر کشورهای دنیا سرمایه عظیمی روی این رشته ورزشی می کنند.  
 
در صورتی که این ورزش در کشور ما هنوز نتوانسته رشد و پیشرفت چندانی داشته باشد و باید دید رقابت ورزشکاران ما در المپیک می تواند سر آغازی بر پیشرفت دو و میدانی ایران شود یا خیر؟

دوومیدانی امسال فرصت این را داشت تا با درخشش در پنج رویداد مهم سهمیه های المپیک را افزایش دهد اما متاسفانه است اتفاق نیفتاد تا شائبه های بیشتری در عملکرد فدراسیون دوومیدانی بوجود بیاید. 
 
یکی از مواردی که در این فدراسیون مورد بحث است  پول هایی است که  خرج سفر  به 2 کشور آلمان و مجارستان شده است با این پول میتوانستند به راحتی حقوق معوقه چند ورزشکار را پرداخت کنند، این در حالی است که در روز های اخیر صحبت هایی مبنی بر جذب چند حامی مالی در رسانه عنوان شد اما  هیچکدام از معوقات فدراسیون پرداخت نشد.
 
با اینکه نزدیک به یک سال از حضور مجید کیهانی در فدراسیون دوومیدانی می‌گذرد، اما هنوز رئیس فدراسیون نتوانسته هزینه‌های این فدراسیون را تامین کند،کیهانی که پیش از شروع انتخابات این فدراسیون قول داده بود که برای هیئت های استان ها نفری یک حامی مالی تامین کند و این وعده هنوز هم عملی نشده است.
    
مشکلات مالی تغییرات در برخی کمیته ها و استفاده از نیروهای غیر متخصص و استفاده نکردن از پیشکسوتان در اتاق فکر قبل از المپیک از دیگر مواردی است که کیهانی را بعد از المپیک در تنگنا قرار می دهد. 
 
با این حاشیه هایی که در این 2 روز اخیر گریبان گیر فدراسیون دوومیدانی شده است و تنها سه ورزشکار با مربیان خود در المپیک حضور پیدا می کنند تیم کاملی هم به المپیک اعزام نمی شود و انتخاب یک مسئول کمیته آموزش که قبلا به عنوان بدنساز در فدراسیون قایقرانی فعالیت می کرده برای حضور در المپیک کنار دوندگان یکی از نکات قابل بحث کیهانی است که مشخص نیست بر چه مبنایی نام نعیما خواجوی را به عنوان سرپرست اعزامی تیم ملی دوومیدانی به بازی های ریو برای کمیته ملی المپیک معرفی شده است، چطور خواجوی در المپیک می تواند ورزشکاران رشته های پرتاب چکش،پرتاب وزنه،پیاده روی را راهنمایی کند آیا این موضوع در تخصص وی می باشد یا خیر؟

 احتمال ناکامی دو و میدانی در المپیک وجود دارد و  با توجه به اینکه پست دبیر و نایب رییس این فدراسیون در حال حاضر خالی است شاید تنها راه فرار از این مشکلات یک نتیجه قدرتمند و خوب در رقابت های المپیک است که البته نیاز به معجزه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۰:۴۸ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
به نظر من این فدراسیون پنج سال است خیلی ناشیانه مدیریت میشود باید یک دگرگونی اساسی انجام شود حتی در رده ورزشکاران هرکس هر کاری دلش خواسته انجام داده ومیدهد بدون هیچ توضیحی وتوبیخی فقط شعار میدهند دریغ از یک تلاش معمولی منتقدین هم دلشان خوش است خود انها هم بیراه میروند تنها در نابودی روح وجسم نوجوانان وجوانان بسیار موفق عمل کرده اند افسوس از بیسوادی ونداشتن علم مدیریت واجرا فقط ادعای پوچ وبیهوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
همه این نابسامانی ها مال اینه که افراد فاقد صلاحیت علمی و اخلاقی در پست های مدیریتی صرفآ به خاطر روابط و زدوبندهای سیاسی و جناحی قرار میگیرند و نه به خاطر تخصص و شایستگی و سلامت علمی اخلاقی،،

این معضل در همه عرصه های مدیریتی ما دیده میشه شایسته های علمی اخلاقی هر رده مدیریتی همیشه قربانی سیاست بازی سیاست بازان بی صلاحیت میشن
آخرین اخبار