بازیگران زن پرطرفدار در اینستاگرام +عکس

سه بازیگر زن ایرانی رتبه های اول تا سوم تعداد فالوئرهای اینستاگرام چهره ها را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چیزی که امروز در بین بازیگران و افراد مشهور به حالت رقابتی درآمده ، تعداد فالوئرهای آنها یا همان تعداد دنبال کنندگان آنها است . بازیگران و افراد مشهور بر سر تعداد دنبال‌کنندگانشان رقابت می کنند.
حتی بین بهنوش بختیاری و امیر تتلو درگیری لفظی ایجاد شده بود زیرا تتلو ادعا می کرد تعداد فالوئرهای بهنوش بختیاری کذب است و او با استفاده از نرم افزاری خاص این کار را کرده ولی این درحالی بود که بهنوش بختیاری ادعا کرد ، برخی ها چشم ندارند تا تعداد طرفدارانشان را ببینند.
اما بد نیست بدانید که جایگاه بهنوش بختیاری،الناز شاکردوست و مهناز افشار بین بازیگران زن ایران به ترتیب در سه جایگاه اول است.

بازیگران زن پرطرفدار در اینستاگرام +عکس



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۳۰ تير ۱۳۹۵
لطفا بازیگران مرد پرطرفدار در اینستاگرام را هم مشخص کنید.با تشکر
-
ناشناس
۰۷:۳۱ ۳۰ تير ۱۳۹۵
که چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۸ ۳۰ تير ۱۳۹۵
بهنوش کارش درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۹ تير ۱۳۹۵
بازیگر خوب سینما و تلویزیون است
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۰:۱۲ ۳۰ تير ۱۳۹۵
نه دوست عزیز بحث خوب بودن نیست.خیلی بازیگرهای بهتر از این خانم هم هستن که 500هزار فالوئر ندارند.متاسفانه اینستاگرام بیشتر کاربرهاش با نرم افزار تعداد فالوئرهاشون رو زیاد میکنند.یک زمانیتلگرام هم همین مشکل رو داشت و گروهها و کانالها برای درآمد از تبلیغات تعداد کاربران رو نرم افزاری زیاد میکردند و از این طریق پول بیشتر میگرفتن.اما تلگرام فهمید و خیلیها رو پاک کرد و یک دفعه تعداد اعضای یک کانال از 80 هزار نفر به دوهزار نفر رسید.برای اینستا هم همینجوره و بعضیها بخاطر تبلیغات و بعضیها برای معروف شدن تعداد فالوئرها رو زیاد میکنند.با یک گشتی تو اینترنت میتونید آگهیهای زیادی رو ببینید که به ازای هر 10هزار نفر مبلغی رو از شما میگیرن و به افراد صفحه شما اضافه میکنند.
آخرین اخبار