سفر به سال 1410 با کنسرت هیجان‌انگیز فرزاد فرزین!

شامگاه سه‌شنبه 29 تیرماه، کنسرت فرزاد فرزین خواننده پاپ و جوان کشورمان در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد.

سفر به سال 1410 با کنسرت هیجان‌انگیز فرزاد فرزین!به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در شامگاه سه‌شنبه 29 تیرماه، کنسرت فرزاد فرزین خواننده پاپ و جوان کشورمان در دو سانس به همت شرکت آوای دوران با مدیریت رسول ترابی میزبان هواداران خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی بود.

مردم بر روی صندلی‌های خود نشسته بودند و اسم فرزین را صدا می‌زدند و منتظر شروع برنامه بودند. نور سالن جای خودش را به تاریکی داد و در این حال صدای تماشاگران بیشتر به گوش می‌رسید. شمارش معکوس در مانیتورها نمایان شد که هیجان در این لحظه به اوج خود رسید و پس از آن کلیپی از فرار و گریز فرزین نمایش داده شد.

بر روی صحنه علاوه بر نوازنده‌ها که طبق روال هر کنسرت پاپ ابتدا آنها بر روی استیج حاضر می‌شوند، دکور بسیار متفاوتی وجود داشت که نوید یک اتفاق جالب و هیجان‌انگیز را می‌داد که البته این توقع از فرزاد فرزین همیشه وجود دارد. به دلیل اینکه وی برای اجراهایش برنامه‌ریزی می‌کند و برای این کار نیز کارگردانی به نام کیوان ملک مطیعی دارد.

اولین قطعه که همزمان پس از ورود خود به روی صحنه اجرا کرد، «احساس من» نام داشت. پس از آن به هواداران خود گفت: سلام به روی ماهتون، امیدوارم که امشب یکی از بهترین شبهای زندگی همه ما باشد و شب خاطره‌انگیزی را سپری کنیم. این کنسرت با حضور دوست خوبم ارشا اقدسی رنگ و بوی خوبی گرفته است و پس از معرفی وی و تشویق تماشاگران اقدسی صحنه را ترک کرد.
 
فرزین ادامه داد: در این 8 سال که من کنسرت داشته ام همیشه دو نفر دنبال بودند که منظورش کلیپی بود که در ابتدا پخش شد. البته شاید در 15 سال بعد هیچ اتفاق خاصی نیفتد و فقط ما پیر شویم اما امیدوارم اتفاق های خوبی برای ایرانیان رخ دهد.

برای اجرای دومین قطعه به سراغ آلبوم شش و آهنگ «گوشی» رفت و پس از آن «شش» را خواند.

قبل از اجرای «تو چه باشی» از حضار خواست که به افتخار خودشان یک دست با حال بزنند.

«آدم‌های بعد تو» عنوان قطعه بعدی به آهنگسازی علیرضا افشار بود.

«آره آره» ششمین و یکی از قطعات شاد وی بود که مردم با هیجان و شور خاصی با او همراهی می‌کردند، ساز ساکسیفون در این آهنگ هنرنمایی خاصی داشت.

در ادامه فرزین گفت: اما آهنگ بعدی از قطعاتی است که خودم بسیار دوستش دارم و از تک کارهایی که خیلی قشنگ شده است.

«نگرانتم» و آهنگ جدید «باورم کن» هفتمین و هشتمین قطعات در این برنامه بود.

«بچه» با یک تنظیم جدید عنوان آهنگ بعدی بود که توسط فرزین اجرا شد.

حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون و پیانیست وارد استیج شد که تشویق حضار را هم در پی داشت. پس از مستقر شدن در جایگاهی که پیانو قرار داشت، موسیقی «الهه ناز» را نواخت که در این هنگام سکوت سالن را فرا گرفته بود.

پس از آن نواب صفوی بیان کرد: خیلی خوشحالم که در میان شما هستم الان سال 1410 است و ما باز هم با شما هستیم. به امید سلامتی و دیدار مجدد همه شما عزیزان.

پس از یک استراحت و وقفه ای کوتاه در برنامه که همزمان با آن نحوه ی آماده سازی دکور ، گریم فرزین و به نوعی پشت صحنه ی این اجرا از مانیتورهای سالن پخش می شد.شروع دوباره برنامه با تکنوازی گروه شوک و نوازنده ها آغاز شد و فرزین بعد از آن با لباسی جدید باز هم از سفینه ای که در وسط صحنه تعبیه شده بود، بیرون آمد و قطعات «شانس» و «شورشی» را به صورت میکس با هم اجرا کرد.

در بخش دیگر این برنامه اعضای گروه خود را معرفی کرد:

امیر میلاد نیکزاد (کیبورد)، احمد امین پور (پرکاشن)، مهرداد مافی (گیتار الکتریک و اسپانیش)، یاشار خسروی (ساکسیفون)، احسان امیری (گیتار بیس)، سهراب رمضان زاده (درامز)، رهبر ارکستر مهران خلیلی و پیمان عیسی زاده مدیر برنامه گروه شوک از همراهان فرزین در این کنسرت بودند.
 
قطعه دوازدهم «اعتراف» نام داشت که به صورت آنپلاگد اجرا شد. پس از آن گفت می رویم به سراغ یک کار شاد و با حال که آن آهنگ «قلبم» بود.

پس از مکثی که به دلیل اذان مغرب اتفاق افتاد، قطعه پرطرفدار «ماه عسل» را اجرا کرد و بعد از آن خواست که بچه های ماه عسل را هم تشویق کنند و بابت تاخیری که در ابتدای برنامه داشتند عذرخواهی کرد و قصد داشت یک قطعه نیز از آلبوم «شلیک» را اجرا کند که به او اطلاع دادند زمانش به اتمام رسیده. در پایان از هوادارانش تشکر و خداحافظی کرد و این گونه کنسرت فرزاد فرزین همراه با پرفورمنس آن به پایان رسید.
 
گفتنی است؛ شهره سلطانی و معصومه کریمی از میهمانان ویژه این برنامه بودند و همچنین این کنسرت امشب هم در دو سانس دیگر اجرا خواهد شد.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
فرزادفرزین همیشه عالییه .افتخار میکنم که هوادارشم