لرستان میزبان وزیر کار مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور امروز به لرستان سفر می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ امین بهاروند  با بیان اینکه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور چند پروژه درمانی تأمین اجتماعی در شهرستان‌های دلفان، خرم‌آباد و پلدختر به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: امروزا عصر درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دلفان افتتاح می‌شود.
 
مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان عنوان کرد: پیش‌بینی‌شده تا درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان پلدختر نیز  پنج‌شنبه صبح با حضور وزیر کار و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افتتاح شود اما این احتمال وجود دارد که افتتاح درمانگاه پلدختر نیز امروز عصر پس از افتتاح درمانگاه دلفان انجام شود.
 
وی به افتتاح 3 پروژه سازمان تأمین اجتماعی در شهرستان خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: طی سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به استان، اورژانس اصلی بیمارستان خرم‌آباد که کاملاً بازسازی‌شده، واحد رادیولوژی بیمارستان خرم‌آباد و یک سالن ورزشی چند منظوره به بهره‌برداری می‌رسد.
 
بهاروند تصریح کرد: درمجموع نزدیک به 18 میلیارد تومان برای پروژه‌های تأمین اجتماعی استان لرستان هزینه شده است.
 
انتهای پیام/ا
 
 
 
 
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.