با رای نمایندگان؛

«فیاض شجاعی» دادستان دیوان محاسبات کشور شد+سوابق اجرایی

نمایندگان مجلس با 192 رای «فیاض شجاعی» را به عنوان دادستان دیوان محاسبات کشور انتخاب کردند.

دادستان دیوان محاسبات کیست؟ + سوابق اجراییبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انتخاب دادستان دیوان محاسبات کشور در دستور کار جلسه امروز (چهارشنبه، 30 تیرماه) نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار داشت.
 
پیش از این کمیسیون برنامه بودجه مجلس شورای اسلامی «فیاض شجاعی » را به عنوان گزینه دادستان دیوان محاسبات انتخاب و به مجلس معرفی کرده بود که با 192رای از مجموع 226 آرای ماخوذه به دادستانی دیوان محاسبات کشور انتخاب شد.

زندگینامه و سوابق اجرایی دادستان جدید دیوان محاسبات را در گزارش زیر بخوانید:

فیاض شجاعی سابقه دادیاری دیوان محاسبات کشور، رییس شعبه و معاونت و سرپرست دادسرای دیوان محاسبات را نیز در کارنامه کاری خود دارد. همچنین در تمام کمیته‌های فنی و تخصصی دیوان محاسبات از جمله فنی،مالی و محاسباتی نیز عضویت داشته است.

وی تحصیلات خود را در مقطع لیسانس در دانشگاه تهران و در مقطع فوق لیسانس در رشته حقوق جزا در دانشگاه تربیت مدرس به انجام رسانده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم نوری نام روستا آستانجین
۲۳:۲۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
با عرض سلام به داستان کشور با عرض معذرت ؟جناب الان من دوسال شکایت کردم ؟طرف مقابل از من ماشین دوسال گرفته واز من کلاهبرداری کرده و پول من رو نمی دهد الان دوسال شکایت کردم بعداز دوسال شکایت 3روز پیش رفتم به من میگن پرونده شما تو آتیش سوزی سوخته از شما خواهش دارم به پرونده من رسیدگی کتسد
آخرین اخبار