پورکیانی: انتظار شکست نداشتیم/ تجربه تلخ امروز، پیروزی شیرین فردا را رقم می زند

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: از شکست مقابل ذوب آهن درس های زیادی گرفتیم که در آینده به پیروزی تیم کمک می کند.

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست استقلال خوزستان در دیدار سوپرجام فوتبال کشور مقابل ذوب آهن بیان کرد: ابتدا قهرمانی ذوب آهن را به بازیکنان، مسئولان و هواداران این تیم تبریک می گویم، برد و با خت از زیبایی های فوتبال محسوب می شود و شب گذشته قرعه باخت به نام تیم ما افتاد.

وی افزود: استقلال اهواز بازی خوبی ارائه داد در جریت رقابت با نتیجه 2 بر صفر نیز پیش افتادیم اما متاسفانه با چهار گل شکست خوردیم و از این موضوع نیز ناراحت هستیم اما از تلاش بازیکنان راضی بودیم اما دوست داشتیم نتیجه به گونه ای دیگر رقم زده شود که بار دیگز طمع قهرمانی را بچشیم و این پیروزی را به خوزستانی ها تقدیم کنیم.

 انتظار این باخت را نداشتیم اما متاسقانه شکست خوردیم و امیدوارم این باخت تجربه ما را در آینده بیشتر کند.

پورکیانی درباره حضور بازیکنان برزیلی بیان کرد: شرایط تیم ما با حضور بازیکنان برزیلی بهتر می شود، بازیکنان استقلال خوزستان باید از این شکست درس بگیرند و ممکن است حتی این باخت باعث پیروزی های بعدی تیم ما شود.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در پایان گفت: برای میزبانی خوب و برگزاری ایده آل بازی سوپر جام از مسئولان تیم ذوب آهن تشکر می کنم و این قهرمانی رو به هواداران ذوب آهن تبریک می گویم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار