بیرجند؛

برگزاری طرح بزرگ قرآنی حفظ و مفاهیم سوره حجرات درزیرکوه

طرح بزرگ حفظ و مفاهیم سوره حجرات درموسسات قرآنی زیرکوه در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه گفت : در راستای آگاهی بیش از پیش جامعه هدف با سبک زندگی اسلامی که به بهترین وجه در قرآن شرح شده است طرح بزرگ قرآنی حفظ و مفاهیم سوره حجرات همزمان با سراسر کشور در موسسه قرآنی سراج حاجی آباد و سادات الزهرا(س) زهان شهرستان زیرکوه نیز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام اسماعیلی افزود : این طرح آموزشی قرآنی از ۱۰ تیرماه آغاز شد وتا 10 شهریور ماه ادامه دارد.

وی گفت : مدت زمان این دوره ۸ جلسه حضوری بوده که در دو گروه سنی ۷ تا ۱۳ سال و ۱۳ سال به بالا برگزار می‌شود و آزمون پایان دوره این طرح به صورت تستی و کتبی ۵ شهریورماه جاری راس ساعت ۹ برگزار می‌شود.

وی افزود: حفظ و آشنایی با معارف اخلاقی سوره مبارکه حجرات در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت نیل به سبک زندگی دینی و قرآن نیاز اهداف این طرح است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد : با توجه به درون مایه ویژه سوره حجرات، این بخش از قرآن کریم حاوی نکات بسیار ارزنده و کاربردی در رابطه با سبک زندگی اسلامی است بگونه ای که هر یک از اقشار جامعه در هر گروه سنی و موقعیت اجتماعی که قرار دارند می توانند از این سوره بهرمند شوند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه گفت: کلاسهای آموزش شیوه حفظ و مفاهیم عبارات و آیات سوره حجرات و تثبیت آن به همراه جلسات ارائه محفوظات و رفع اشکال برگزار می شود و مخاطبان تحت نظر معلمان دوره ها، عبارات و آیات مربوطه را حفظ می‌نمایند.

وی افزود: در این راستا ۶کلاس در ۲موسسه قرآنی در شهرستان در راستای اجرای بخش آموزشی این طرح دایر شده و در پایان نیز گواهینامه مورد تأیید سازمان تبلیغات اسلامی و دارالقرآن این سازمان به افرادی که حائز شرایط شده اند ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار