ارومیه؛

احداث 2 سالن ورزشی سرپوشیده در شوط

2 سالن ورزشی سرپوشیده در شهرستان شوط احداث می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، فروزان مدیر عامل منطقه آزاد ماکو در جلسه هم اندیشی هیات های ورزشی که با هدف بررسی مسایل و مشکلات ورزشی شهرستان شوط برگزار شد بااشاره به توسعه زیرساخت های ورزشی در منطقه آزاد ماکوگفت : 2 باب سالن ورزشی سرپوشیده ویژه بانوان و اقایان در شوط احداث می شود که برای اجرای این طرح های 10 میلیارد ریال اعتبار از محل درامدهای سازمان منطقه ازاد ماکو اختصاص می یابد.

جبارزاده فرماندار شهرستان شوط نیز دراین جلسه با اشاره توسعه زیر ساخت های ورزشی در روستاها گفت: 2 سالن ورزشی سرپوشیده در روستاهای تازه کندو صوفی با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال احداث است که تا پایان سال جاری به بهره برداری میرسد.

حجت الاسلام سید محمد هاشمی امام جمعه شهرستان شوط با تاکید به این که مهم ترین و اساسی ترین هدف ورزش، ‌تهذیب نفس و توسعه اخلاقیات در جامعه است، گفت: ورزش فضایی را مهیا می‌کند که اخلاق و منش ورزشی در خلق و خوی جوانان نهادینه می‌شود.

در این جلسه هیات های ورزشی شوط در جهت رفع مشکلات ورزشی اعم احداث خانه کشتی ، تاسیس سالن اختصاصی بانوان ، فراهم شدن امکانات برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی و مساعدت درزمینه اعزام ورزشکاران به مسابقات مطرح کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.