کرمان؛

زمان بندی تردد کامیون های ساختمانی در کرمان

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان از تعیین تکلیف برخی کامیون‌های بتو‌نیر و جرثقیل‌های ساختمانی برای توقف درسطح شهر خبر داد.

زمان بندی تردد کامیون های ساختمانی در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان،مهندس زنگی آبادی با اشاره به اینکه شهر کرمان به بخش های مختلف A و B تقسیم شده گفت: در محدوده مرکز شهر از ساعت14 تا 16 به رانندگان خودرو های سنگین مجوز داده می شود و در محدوده B نیز از هفت صبح تا 19 مجوز داده می شود

وی  افزود : در محدوده B که می توانند با گرفتن مجوز از ساعت هفت صبح تا 19 فعالیت کنند، اما ساختمان‌هایی که در مرکز شهر به بتن‌ریزی و جرثقیل نیاز دارند، به‌طور استثنا کمک می‌کنیم. البته توصیه می‌شود بتن‌ریزی را روز جمعه انجام دهند.

زنگی آبادی اظهار کرد:یکی از دلایلی که این کار را پی‌گیری کردیم، خسارت‌هایی بود که برخی از این خودروها به شهر وارد می‌کردند تاکنون توسط کامیون‌های بتونیر و جرثقیل‌ها، آسفالت بسیاری از کوچه‌ها و خیابان‌ها از بین رفته، برخی درختان شکسته، جدول‌های خیابان‌ها تخریب شده و برخی میکسرهای بتن، خیابان‌ها و جوی‌ها را پُر از بتن می‌کردند.

وی بیان کرد: ازاین به بعد آدرسِ دقیقِ محلی که آن کامیون قرار است کار کند را از راننده‌ی خودرو می‌گیریم؛ بنابراین، اگر در آن محدوده برای خیابان و کوچه مشکلی پیش بیاید، پس از بررسی، خسارت وارده را از راننده‌ی کامیون گرفته می شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار