اصفهان؛

افزایش تلفات جانی در اصفهان

تلفات جانی سه‌ ماهه اول امسال اصفهان در مقایسه با سه ماه اول سال قبل افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،

مدیر کل پزشکی قانونی اصفهان گفت: در سه‌ ماهه اول امسال 12 فوتی در بخش غرق شدگی به مراجع پزشکی قانونی سطح استان ارجاع شده‌اند که از این تعداد 10 نفر مرد و 2 نفر زن بوده‌اند، این آمار به نسبت سال قبل که 10 نفر بوده افزایش داشته است.
علی سلیمان‌پور افزود: از این 12 نفر که بر اثر غرق‌شدگی فوت کرده‌اند، پنج نفر در کانال‌های آب، دو نفر در دریاچه و سد، یک نفر در چاه و چهار نفر از آن‌ها در سایر موارد دچار غرق‌شدگی شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه در سه‌ ماهه اول سال 267 نفر بر اثر سوانح جاده‌ای و ترافیکی فوت‌ شده‌اند، افزود: در سال قبل این آمار 242 نفر بوده که باز هم این آمار نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
سلیمان‌پور اضافه کرد: آمار تلفات حوادث هم در سه‌ ماهه اول سال 67 مورد بوده که از این تعداد 57 نفر زن و 23 نفر مرد جان خود را براثر این حوادث از دست‌ داده‌اند.
وی اظهار کرد: در سه‌ ماهه اول سال 150 نفر بر اثر تصادف در جاده‌های برون‌شهری، 104 نفر در مسیرهای درون‌شهری، 3 نفر در جاده‌های روستایی و 10 نفر در مرز استان جان خود را از دست‌ داده‌اند.
مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان در ادامه عنوان کرد: به‌ طور کلی در سه‌ ماهه اول سال 6 هزار و 254 قتل، حوادث ترافیکی و تصادفات جاده‌ای به ادارات کل شهرستان‌ها در استان اصفهان ارجاع شده که هزار و 707 نفر از آن‌ها زن و 4 هزار 547 نفر از آن‌ها مرد بوده‌اند که به نسبت مشابه سال قبل این آمار 12 درصد افزایش داشته است.
وی در خصوص آمار تلفات حوادث جاده‌ای در خرداد ماه امسال گفت: خرداد ماه امسال 107 نفر براثر حوادث رانندگی جان باختند که 90 نفر از آن‌ها مرد و 17 نفر از این تعداد زن بودند، این آمار به نسبت آمار سال قبل در خردادماه که 82 نفر بودند افزایش 35 درصدی داشته است.

سلیمان‌پور اضافه کرد: حدود 2 هزار و 297 مصدوم تا خرداد ماه امسال به مراکز پزشک قانونی مراجعه کردند که این آمار نسبت به سال قبل 18.6 درصد افزایش داشته است.



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.