زنجان؛

توجه به شرایط عاطفی ضروری‌ترین نیاز سالمندان است

مدير کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت:توجه به شرایط عاطفی ضروری‌ترین نیاز سالمندان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدير کل تعاون کار ورفاه اجتماعي استان زنجان و معاونين اداره کل و مدير کل بهزيستي استان زنجان از خانه سالمندان دیدار کردند.

مدير کل بهزيستی استان  در این بازدید با اشاره به اينکه سالمندانی که در اين خانه سالمندان حضور دارند ، سالمندان بی سرپرست و بد سرپرست می باشند گفت: جمعيت ما به سوی سالمندي پيش مي رود و در آينده با چالشي به نام چالش سالمندی روبرو خواهيم شد که براي روبرو شدن با اين اتفاق بايد برنامه هايي داشته باشيم که يکی از اين برنامه ها روی کار آمدن مردم و ايجاد تشکلهايی براي حمايت از سالمندان است.

وی افزود: بايد محيط جامعه را برای حضور سالمندان که با محدوديتهايي روبرو هستند آماده کرد و همچنين 8.2 درصد جمعيت سالمند مي باشد که يک درصد قوانين ما مربوط به اين جمعيت مي باشد که بايد در سالهای آينده قوانينی برای حمايت از سالمندان تصويب و اجرا شود.

محمدی در پايان از حضور مدير کل تعاون کار ورفاه اجتماعي و معاونين و ساير حاضرين براي حضور در اين مرکز تشکر وقدرداني کرد و گفت: از ظرفيت خيرين استان بايد در حد مطلوب استفاده شود که اميدواريم در بحث سالمندی نيز مؤسسات خيريه قوی و حمايتگر در آينده ايجادشود.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: شرایط ، عاطفی ، سالمندان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.