آبادان؛

اجرای مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شادگان

اجرای مصوبات جلسات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شادگان ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون فرماندار شادگان در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان گفت: کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بر اساس قانون تشکیل شده و مصوبات در شهرستان لازم الاجراست.

نعمت اله آلبوغبیش با اشاره به نرخ بالای بیکاری در شهرستان و ضرورت ایجاد و افزایش فرصتهای شغلی و کاهش مشکلات بیکاری و عواقب ناخوشایند آن افزود: اجرای مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز قطعاً در افزایش فرصتهای شغلی و تقویت اقتصاد مقاومتی تأثیرگذار خواهد بود.

وی ضمن گرامیداشت سالروز فرمان مقام معظم در راستای تشکیل کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بر ضرورت جلوگیری از عرضه سوخت در خارج از شبکه، ساماندهی قایق های صیادی و صدور مجوز جهت صیادان فاقد مجوز، فعال کردن شرکت تعاونی صیادان، ارائه برنامه عملیاتی ۶ ماهه و اجرای برنامه های فرهنگی تأکید کرد.

معاون فرماندار شادگان گفت: اعطای تسهیلات با سود پایین در سطح استان در حال اجراست و دستگاههای اجرایی شهرستان باید در این راستا فعال شوند و تسهیلات مورد نیاز شهرستان را جذب کنند.

آلبوغبیش افزود: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و ارتقای بستر فرهنگی و اقتصادی جامعه، نقش به سزایی در پیشگیری از تخلف و مبارزه با قاچاق کالا و ارز دارد و فرهنگسازی ادارات مربوطه در راستای مبارزه با قاچاق و فرهنگ عدم استفاده از این کالاها یکی از راهکارهای اساسی و مؤثر در مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که باید مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.