ایرانیان: دایی جایگزین مطمئنی برای فخرالدینی پیدا می کند/ دروازه بان پرسپولیس را به جای گوهری جذب کردیم

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: هر چند میلاد فخرالدینی در فاصله ای کوتاه تا دیدار با استقلال از نفت جدا شد اما کادرفنی جایگزین مطمئنی برای وی پیدا می کند.

ایرانیان: دایی جایگزین مطمئنی برای فخرالدینی پیدا می کند/ دروازه بان پرسپولیس را به جای گوهری جذب کردیمرحیم ایرانیان سرپرست تیم فوتبال نفت تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره به توافق نرسیدن میلاد فخرالدینی با مسئولان باشگاه نفت، گفت: فخرالدینی پس از چند روز تمرین با تیم ما در صحبتی که با مسئولان باشگاه داشت، برای ثبت رسمی قرارداد خود به توافق نرسید و از تیم ما جدا شد. 

وی درباره این که آیا فخرالدینی از لحاظ مالی با نفتی ها به توافق نرسیده، بیان کرد: من در جریان جزئیات کامل جدایی فخر الدینی نیستم اما شاید مسائل مالی اصلی ترین دلیل به توافق نرسیدن طرفین باشد. به هر حال برای این بازیکن با اخلاق در ادامه دوران بازی اش آرزوی موفقیت می کنم.

ایرانیان درمورد جایگزین فخرالدینی در ترکیب نفت اظهار کرد: هر چند زمان کوتاهی تا دیدار با استقلال در هفته نخست لیگ باقی مانده اما به یقین علی دایی تدابیری برای جایگزینی فخرالدینی در نظر می گیرد.

وی درباره جذب نادرصفرزایی دروازه بان امید پرسپولیس، گفت: پس از تشخیص کادرفنی نفت و جدایی احمد گوهری، نادر صفرزایی را جذب کردیم و با توجه به توانایی این دروازه بان جوان و حضور 2 دروازه بان با کیفیت چون شیخ ویسی و فراهانی در ترکیب نفت، مطمئنم که در این پست با مشکلی در طول لیگ مواجه نمی شویم.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران درباره برگزاری تمرینات این تیم پشت درهای بسته، تصریح کرد: پس از بازگشت از اردوی کردان، با تصمیم کادرفنی تمرینات ما تا قبل از دیدار با استقلال پشت درهای بسته برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار