سمنان؛

برگزاری هفتمین اردوی فرهنگی در مهدی‌شهر

هفتمین اردوی فرهنگی با هدف میثاق دوباره جوانان با شهیدان در مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  شهمیرزاد؛ مدیر دارالقرآن مهدی‌شهر گفت: هفتمین اردوی فرهنگی با هدف میثاق دوباره جوانان با شهیدان در مهدی‌شهر برگزار می‌شود.
اسماعیل عبدالحسینی گفت: هفتمین اردوی فرهنگی با هدف میثاق دوباره جوانان با شهیدان در مهدی‌شهر برگزار می‌شود.
وی افزود: هفتمین اردوی فرهنگی دارالقرآن مهدی‌شهر با حضور نوجوانان و جوانان قرآن آموز در منطقه ییلاقی روستای آرتد در شهرستان مهدی‌شهر برگزار خواهد شد.
مدیر دارالقرآن مهدی‌شهر تصریح کرد: پدر شهید مدافع حرم عباس دانشگر برای جوانان و نوجوانان مهدی‌شهری در این منطقه خوش آب‌وهوا روایتگری خواهند داشت.
وی گفت: هفتمین اردوی فرهنگی با هدف میثاق جوانان با شهیدان در مهدی‌شهر از روز پنجشنبه 31 تیرماه الی روز جمعه 1 مردادماه برگزار می‌شود.
عبدالحسینی گفت:آشنایی با سیره و سبک زندگی شهدا از ویژه‌برنامه‌های مجموعه فرهنگی تربیتی دارالقرآن مهدی‌شهر برای جوانان و نوجوانان این شهرستان است.
وی افزود: این اردو فرهنگی به‌صورت هفت سال متوالی با حضور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با سبک زندگی و سیره شهدا انقلاب اسلامی برگزارشده است .
 شهید عباس دانشگر متولد سال 1372 بود که از سمنان برای دفاع از حرم آل‌الله (ع) به سوریه اعزام‌ شد و 20 خردادماه 95 در سوریه به شهادت رسید.
شهید عباس دانشگر چهارمین شهید مدافع حرم از دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) است که در سوریه به شهادت رسید.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: برگزاری ، شهید ، مهدی شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار