پورموسوی: کارت قرمزسوپرجام به لیگ چه ارتباطی دارد/ بازی سختی مقابل تراکتور داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: قوانین سختگیرانه ای برای دیدار سوپرجام در نظر گرفته اند و با این قوانین بعید می دانم از فصل آینده تیمی در این بازی حضور پیدا کند.

سید اکبر پورموسوی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره وضیعت تیمش بیان کرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و برای دیدار حساس مقابل تراکتورسازی تبریز آماده می شویم. از باخت مقابل ذوب آهن تجربیات زیادی را بدست آوردیم و این موضوع در ادامه فصل انگیزهای زیادی به ما می دهد ، تمام تلاشمان را می کنیم تا مقابل شاگردان قلعه نویی به پیروی برسیم و از هفته اول گزینه قهرمانی باشیم.

پورموسوی درباره قوانین حاکم بر بازی سوپرجام گفت: پیش از شروع فصل حاضر می شویم در سوپر جام بازی کنیم ، بنابراین باید این شانس را به ما بدهند که در فضای خوبی به میدان برویم ، شاگردان من 120 دقیقه بازی پرفشار را مقابل ذوب آهن تجربه کردند که این موضوع سبب شد تا دانیال ماهینی را هم از دقیقه 20 به دلیل مصدومیت از دست بدهیم.

وی افزود : به هیچ وجه این بازی ارتباطی به لیگ ندارد که کارت زرد و قرمز آن در مسابقات لیگ لحاظ شود ، گودرز داودی را پس از یک فصل به میدان فرستادیم تا هم روحیه بگیرد و هم خودش را آزمایش کند اما یک کارت زرد به دلیل اتلاف وقت و یک کارت به خاطر سر خوردن منجر به اخراجش شد ،پنالتی صد در صد درست بود اما عمدی در کار نبود که به خاطرش داور به اوکارت قرمز بدهد. 
 
سرمربی استقلال خوزستان در پایان گفت: 4 روز دیگر با تراکتورسازی بازی داریم و در حال حاضر 2-3 بازیکن مصدوم و یک اخراجی داریم ، با این قوانین بعید می دانم از سال آینده کسی حاضر باشد در سوپرجام حضور پیدا کند و به نظر من مسئولان می بایست درباره قوانین سوپرجام تجدید نظر کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار