سیتروئن ترمز دستی تولید پراید را می کشد

مراسم امضای قرارداد همکاری میان دو شرکت سایپا و سیتروئن امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه صتعت تجارت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم امضای قرارداد همکاری میان سایپا و سیتروئن فرانسه امروز در محل وزارت صنعت معدن و تجارت برگزار شد.

جمالی مدیرعامل شرکت سایپا در این مراسم تصریح کرد:حدود 50 سال پیش سایپا و سیتروئن در تولید ژیان همکاری داشتند و امروز هم قرارداد جدیدی بین دو شرکت امضا می شود که امیدواریم در این قرارداد، همکاری های مناسبی در جهت ارتقای صنعت خودروی کشور در سطح منطقه و جهانی  و توسعه صادرات انجام گیرد.

وی افزود: سرمایه گذاری در این قرارداد به صورت 50-50 است و و هیات مدیره این شرکت مشترک 3 نفر از سمت طرف ایرانی و 3 نفر از سمت شریک فرانسوی خواهد بود.

جمالی  ادامه داد: در این قرارداد زنجیره ارزش از قطعه سازی تا فروش مدنظر قرار گرفته شده و در آن توسعه صنعت قطعه سازی نیز پیش بینی شده است.

همچنین در این مراسم نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت تصریح کرد: امروز پیش نویس این قرارداد امضا شد و امیدواریم به زودی قرارداد اصلی به امضا برسد.

وی افزود:30 درصد محصولات این شرکت مشترک برای 5 سال اول با مسئولیت طرف فرانسوی صادر می شود و برای توسعه همکاری های فنی و ارتقای فناوری در کشور نیز برنامه زمان بندی شده ای وجود دارد.

نعمت زاده اظهار داشت: همچنین بحث ساخت موتور جدید یورو6 در این قرارداد دیده شده که در سال 2019 تولید می شود و در سال 2020 اکثر قطعات این موتور در ایران ساخته خواهد شد.

وزیر صنعت معدن و تجارت تصریح کرد:خط تولید این شرکت مشترک در سایپا کاشان است که در 5 سال آینده به مرور خودروهای فعلی  این خط تولید همچون پراید  از چرخه تولید خارج می شوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
سایپا چرا باید نیروهای که احتیاج داره از طریق پیمان کاران دزدتر از خودش جذب کنه لطفا یک پیگیری اساسی کنید تا حق کارگران بدبخت خورده نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
سایپا چرا باید نیروهای که احتیاج داره از طریق پیمان کاران جذب کنه لطفا یک پیگیری اساسی از وای جی سی انجام بشه تا حق کارگران بدبخت خورده نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
یه قرون بده آش
به همین خیال باش!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۳۱ تير ۱۳۹۵
خدایا خودت پراید رو از سطح کشور جمع کن
آخرین اخبار