یزد؛

اقدام خداپسندانه ی سرباز یزدی

سرباز وظیفه شناس یزدی کیف میلیونی را به صاحبش بازگرداند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرباز وظیفه شناس کلانتری 11 چمران شهرستان یزد یک کیف دستی حاوی مبلغ 8 میلیون و 300 هزار ریال وجه نقد، چک، نیم سکه طلا و اسناد و مدارک را به صاحبش بازگرداند.

سرهنگ محمداعتمادی نسب رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان یزد درباره این خبر گفت:سرباز وظیفه "محمدحسین دهقان شادکام" هنگام گشت زنی در خیابان کاشانی شهر یزد یک عدد کیف دستی حاوی وجه نقد، مدارک را پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: سرباز وظیفه شناس کلانتری 11 چمران در کمال صحت و درستی کیف را به اداره پلیس منتقل و با همکاری عوامل کلانتری، مالباخته را شناسایی و کیف را به او تحویل می‌دهند.

اعتمادی‌نسب تصریح کرد: این کیف دستی حاوی 13 میلیون ریال وجه نقد، یک قطعه نیم سکه، هفت قطعه چک به مبلغ 70 میلیون ریال، دو دسته چک، اسناد و مدارک خودرویی و 6 عدد کارت بانکی بود که توسط این مامور وظیفه شناس پلیس به صاحبش بازگردانده شد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان یزد با بیان اینکه این عمل مامور پلیس یزد، خشنودی مالباخته و رضایت شهروندان  از عملکرد پلیس را در پی داشت افزود: صحت، پاکی و سلامت اداری ماموران انتظامی استان یزد از افتخارات این مجموعه است.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: سرباز ، استان یزد ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
آفرین به یزدی مرحبا به یزدی پاک
آخرین اخبار