انتخاب سناتور تیم کین به عنوان معاون کلینتون

هیلاری کلینتون سناتور تیم کین را به عنوان معاون خود معرفی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سی ان ان در خبری فوری اعلام کرد "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، سناتور "تیم کین" از ایالت ویرجینیا را به معاون خود در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری این کشور معرفی کرد.


هیلاری کلینتون طی پیام اعلام کرد: بسیار خوشحالم که به اطلاع شما برسانم که سناتور تیم کین را به عنوان معاون خود برگزیده‌ام و به او خوش آمد می‌گویم.


در صورت پیروزی هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا (8 نوامبر 2016) تیم کین معاون اول رئیس جمهور خواهد شد.

گزارش‌ها حاکی است که این سناتور دموکرات فارغ التحصیل مدرسه حقوق دانشگاه هاروارد است و پیش‌تر نیز شهردار ریچموند و فرماندار ایالت ویرجینیا بوده است.

منابع مطلع نزدیک به حزب دموکرات می‌گویند، علاوه بر سناتور کین، "کوری بوکر،" سناتور دموکرات ایالت نیوجرسی، و "تام ویلساک،" وزیر کشاورزی دولت اوباما، در فهرست نهایی برای تعیین معاون اول نامزد احتمالی حزب دموکرات قرار داشتند؛ اما در نهایت تیم کین به عنوان معاون هیلاری کلینتون برگزیده شد.


انتخاب معاون اول بوسیله هیلاری کلینتون پیش از آغاز گردهمایی ملی حزب دموکرات می تواند به بهبود جایگاه او در افکار عمومی کمک کند.

قرار است گردهمایی ملی حزب دموکرات دوشنبه آغاز شود.

هیلاری کلینتون در مصاحبه با شبکه سی بی‌اس گفته است: آنچه را که درباره سناتور کین من دوستم دارم این است که او تا حالا در هیچ انتخاباتی شکست نخورده است. او یک شهردار، فرماندار و سناتوردر کلاس و سطح جهانی بوده است.


"دونالد ترامپ،" نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری، هفته گذشته "مایک پِنس،" فرماندار ایالت ایندیانا، را به عنوان معاون خود برگزید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار