اصفهان؛

شهرداری نماینده کاشان در لیگ برتر هندبال کشور شد

رئیس هیات هندبال کاشان گفت: تیم هندبال مردان شهر کاشان با عنوان شهرداری برای دومین سال پیاپی در مسابقات لیگ برتر هندبال کشور شرکت می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی پدرام فر اظهار کرد: شهرداری کاشان امسال برای دومین سال پیاپی خود را برای حضور در لیگ برتر هندبال آماده می کند و هم اکنون تمرینات تیم با حضور بازیکنان بومی آغاز شده است.
وی ادامه داد: تا دهم مردادماه جاری تعدادی بازیکن غیربومی نیز به تیم شهرداری کاشان ملحق خواهند شد و از آن تاریخ شاهد برگزاری تمرینات با حضور تمامی بازیکنان تیم خواهیم بود.
رئیس هیات هندبال کاشان بیان کرد: در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر هندبال مردان کشور با عنوان لیگ ستارگان، تیم شهرداری کاشان به عنوان نماینده این شهرستان میزبان نماینده تبریز است و این بازی 18 شهریور ماه آینده برگزار می شود.
وی افزود: براساس قرعه کشی که هفته گذشته در فدراسیون هندبال انجام شد، 12 تیم در مرحله آغازین لیگ برتر به صورت رفت و برگشت باهم به رقابت می پردازند.
پدرام فر خاطرنشان کرد: تیم های اول تا هشتم به عنوان تیم های بر تر به مرحله دوم راه خواهند یافت و در آن مرحله برای مشخص شدن چهار تیم نهایی، بصورت پلی آف با هم به رقابت می پردازند.
رئیس هیات هندبال کاشان یادآور شد: در تیم هندبال این شهرستان10 بازیکنان بومی و 6 بازیکن غیربومی بازی می کنند.
وی افزود: سرمربی تیم شهرداری کاشان هنوز مشخص نشده است و طی روزهای آینده پس از اتمام مذاکرات با تنی چند از مربیان برجسته هندبال کشور، کادر فنی این تیم نیز معرفی خواهد شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.