ایلام؛

دیدار جمعی از مسولان استان با خانواده شهید رضایی نژاد

جمعی از مسوولان استانی و محلی با خانواده شهید هسته ای کشور، شهید داریوش رضایی نژاد دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در این دیدار با اشاره به اینکه جوانان استان ایلام همواره جوانانی پویا، بالنده و مقاوم هستند، گفت: جوانان ایلامی در مراحل مختلف این انقلاب ثابت کردند که از پویایی و توان علمی بالایی برخوردار بوده و علم خود را در راه ائتلای آرمان های امام راحل (ره)، ولایت فقیه و پیشرفت کشور به کار گرفته اند.
سردار حسینی با بیان اینکه شهید داریوش رضایی نژاد نمونه بارز نخبه پروری استان ایلام است، افزود: شهید و شهادت در جهان اسلام یک فرهنگ و ارزش است و در کشور ما جایگاهی رفیع دارد که شهید رضایی نژاد با نثار خون خود در راه ارزش های این ملت، جایگاه ارزشمند و رفیعی دارد.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه شهید رضایی نژاد چراغ روشن علمی کشور است، بیان کرد: دشمنان ما در تلاشند که چراغ های برافروخته نظام را خاموش کنند اما ناکامی و یأس نتیجه کار آن هاست.
امام جمعه آبدانان هم در این دیدار گفت: شهید رضایی نژاد الگوی علم آموزی و نشر آن در دفاع از کیان اسلامی و اقتدار نظام اسلامی است.
حجت الإسلام والمسلمین حسین حاجیلری در ادامه افزود: دشمنان این ملت با ترور شهید رضایی نژاد فکر کردند که پرچم علم بر زمین گذاشته می شود، اما شهادت رضایی نژاد سرآغازی بر رویش رضایی نژادها بود.
وی تصریح کرد: هیچ وقت یاد شهدا و ایثارگران و کسانی که عمر و سلامتی خود را برای مملکت گذاشتند از ذهن بیرون نمی رود و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه ای همگانی است چرا که شهیدان نشان دادند که با نثار خون خود، از آرمان های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی دفاع کردند.
شهید داریوش رضایی نژاد در یکم مردادماه سال 1390، جلوی چشمان زن و دختر خردسالش در تهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.