دست نشان:

امور بین الملل تیم باید پیگیر کارت آی تی سی باشد

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت:امور بین الملل تیم صنعت نفت باید پیگیر کارت آی تی سی بازیکنان برای حضور در بازی های اصلی باشد.

نادر دست نشان در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد:روز گذشته بازیکن برزیلی (ویلیام آلویز) به خط دفاع تیم صنعت نفت آبادان آمد که برای جلسه اول تمرینات وضعیت خوبی داشت.امروز 7 عصر،تیم تمرین دارد و فردا تیم را به تهران اعزام خواهیم کرد تا برای حضور در بازی صبای قم از آنجا به قم برویم.
 
وی در خصوص صادر نشدن کارت آی تی سی برای بازیکنان خارجی تیم افزود: با توجه به اینکه کارت آی تی سی بازیکنان خارجی صادر نشده  و این کارت به عنوان رضایت نامه محسوب می شود باید در امور بین الملل تیم هرچه زودتر پیگیر این مسئله شوند تا مدراکشان تکمیل شود.
 
دست نشان در خصوص اینکه بازیکن سرخابی چه زمانی با تیم صنعت نفت قرار داد می بندد تاکید کرد:بنده لیست را به مدیریت تیم تحویل دادم اما نتایج را نمی دانم و امیدوارم هرچه زودتر به تیم ما بپیوندد.
 
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در خصوص اینکه به کدام تیم علاقمند است توضیح داد:تیم نساجی به خاطر اینکه، تیم شهر خودم است را دوست دارم اما طرفدار تیمی هستم که در آن کار می کنم.



انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار