آبادان؛

تسریع در تکمیل اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز شادگان

تسریع در تکمیل پل جهانگیری و اصلاح هندسی نقاط حادثه خیزدر شادگان لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون فرماندار شادگان گفت: طولانی شدن مدت زمان اجرای پروژه های عمرانی راهسازی علاوه بر افزایش گره های ترافیکی، تلفات جانی و خسارات هنگفت مالی به دنبال خواهد داشت.

نعمت اله آلبوغبیش با تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به تکمیل عملیات اجرایی جاده های در دست احداث به ویژه شادگان - دارخوین، شادگان - بندرامام، کمربندی و پل جهانگیری، ادارات آب، برق، مخابرات، گاز و شهرداری را مکلف کرد تاسیسات مربوطه واقع در حریم جاده های در دست احداث را هرچه زودتر جابه جا کنند تا عملیات اجرایی به سهولت انجام شود.

وی گفت: شورای ترافیک شهرستان از پیشنهاد اداره راه و شهرسازی مبنی بر احداث آیلند در جاده کمربندی حد فاصل میدان آیت الله قمی تا میدان بسیج استقبال کرد و مقرر شد با پیگیری، تامین اعتبار مورد نیاز در اولین فرصت ممکن اجرایی شود.

معاون فرماندار شادگان از تردد و توقف دستگاه های سنگین در سطح معابر شهری ومحلهای مسکونی بعنوان معضل ترافیکی یاد کرد و افزود: تردد و توقف دستگاههای سنگین در سطح شهر علاوه بر ایجاد آلایندگی و مزاحمت جهت شهروندان، تخریب آسفالت معابر و ایجاد گره های ترافیکی به دنبال داشته که باید هر چه سریعتر با احداث پارکینگ در خارج از شهر از ورود دستگاههای سنگین به شهر جلوگیری شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.