اصفهان؛

استقبال سه هزار شهروند اصفهانی از جنگ شبانه ناژوان

ویژه برنامه "جُنگ شبانه ناژوان" با استقبال سه هزار شهروند اصفهانی روبرو شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل ازسازمان فرهنگی تفریحی شهرداری "جُنگ شبانه ناژوان" با هدف دور هم جمع شدن خانواده‌ها در کنار یکدیگر و لذت بردن از فضای پارک در کنار خندیدن و درست تفریح کردن برنامه ریزی شده که این هفته نیز با بخش های متنوع شامل نمایش طنز، استندآپ کمدی، حرکات نمایشی،موسیقی سنتی و نورپردازی ویژه برگزار شد.
رییس مجموعه تفریحی فرهنگی ناژوان با بیان این مطلب گفت: پارک جنگلی ناژوان به تنهایی دارای بستری زیبا و مکان‌های دیدنی برای حضور عموم مردم است که این مکان دیدنی شامگاه جمعه این هفته، با برگزاری برنامه جُنگ شادی و نشاط با برپایی قسمت‌های مختلفی که برای همه قشرها در نظر گرفته شده بود، شاهد جمعیتی بیش از پیش بود.
مهدی امینی اظهار داشت: شامگاه جمعه یکم مردادماه پارک جنگلی ناژوان میزبان سه هزار نفر از مردم اصفهان بود، مردمی که برای تماشای "جُنگ شبانه ناژوان" مقصد خود را این پارک انتخاب و در آنجا به صورت خانوادگی حضور داشتند تا در کنار خندیدن از برنامه‌ای مهیج بهره‌مند شوند.
وی افزود: "جُنگ شبانه ناژوان" با حضور بسیاری از هنرمندان اصفهانی برگزار شد و این حضور پر شکوه هنرمندان در چنین برنامه‌ای آن هم در کنار شهروندان، مردم را بیش از پیش برای شرکت در این مکان تشویق ‌کرد.
رییس مجموعه ناژوان گفت: بخش ویژه کودکان این جُنگ را از دیگر جُنگ‌های برگزار شده در اصفهان متمایز کرده زیرا در این قسمت از مراسم کودکان به جای گشت و گذارهای شیطنت‌آور و دلهره‌ آفرین برای خانواده‌ها، در کنار آن‌ها نشسته و از بخش کودکانه که اختصاصاً برای آن‌ها طراحی شده لذت می برند.
امینی خاطرنشان کرد: این برنامه شهروندان را با فرهنگ سالم تفریح خانوادگی آشنا ‌کرده و قصد دارد به مردم بیان کند که به دور از تمام وسایل ارتباط جمعی و اینترنت، می توان چند لحظه‌ای را علاوه بر لذت بردن از فضای باز شهری به برنامه‌هایی که هدفشان شاد کردن شهروندان است، اختصاص داد.
گفتنی است؛ ویژه برنامه "جُنگ شبانه ناژوان" از سوی مجموعه تفریحی فرهنگی ناژوان وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، تا پایان شهریورماه هر هفته در روزهای جمعه پس از نماز مغرب و عشاء میزبان عموم شهروندان خواهد بود .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار